پنجشنبه 1 بهمن 1383

پاسخ ابوالحسن بنی صدر به پرسشی در باره مقاله هرش و احتمال حمله نظامی امریکا به ایران

می پرسید : اطلاع هایی که آقای هرش در مجله نیویورکر انتشار داده است, حقیقت دارند؟ و ایران هدف حمله نظامی امریکاست ؟ پاسخ عرض می کنم :
● اطلاع دیگری را مطبوعات امریکا انتشار داده اند حاکی از اینکه بوش با ایجاد بحران و عبور از بحران, برای بار دوم انتخاب شد و بنا دارد, در دور دوم ریاست جمهوری, همین روش را ادامه دهد. و نیز,
● آقای بوش و همکاران او, همان طرز فکر و روش امثال آقایان خامنه ای و هاشمی را دارند.
یعنی در همان حال که معامله می کنند , بحران می سازند .گروهی از ضرورت حل و فصل سیاسی مسائل سخن می گویند و گروه دیگری از تهیه نقشه جنگ با ایران خبر می دهند.
● معامله بر سر چهار موضوع قطعی است و در همان حال "سخت سران" دو رژیم از جنگ سخن می رانند, با توجه به معامله انجام گرفته و نیز با توجه به طبیعت اطلاع ها یی که آقای هرش انتشار داده است , قصد حکومت امریکا پوشاندن معامله با بحران سازان است. اما این بحران سازی ها چون گذشته, می توانند خسران عظیم پدید آورند. این خسران ها, مثل خسران های گروگانگیری و جنگ 8 ساله و محاصره اقتصادی به مردم ایران تحمیل می شوند.

راست بخواهی سوال اصلی این است: استبدادیان و قدرت های خارجی مردم ایران را به حساب می آورند یا نه؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در مسائل مهمی که همین روزها مطرح هستند نظیر: امضای تسلیم نامه به اروپا, "انتخابات ریاست جمهوری", معامله با امریکا, تهیه نقشه برای حمله به ایران, تقدیم بودجه سال آینده به مجلس, محکوم شدن ایران توسط سازمان ملل متحد بابت تجاوز به حقوق انسان, گرفتن قرضه از خارج و دادن امتیازها که تأمل کنیم, می بینیم مردم ایران ر همچون افلیجی کر و کور و لال می شمارند که در گوشه ای افتاده است. پنداری نه ایران وطن این مردم است و نه خود بر خویشتن حقی دارند و نه حتی توان آخ گفتن دارند!
پس این مردم هستند که باید بگویند تا چه وقت و تا کجا می خواهند بگذارند مافیاهای حاکم و شرکای خارجی آن ها در بحران تراشی ها, هستی آن ها را به بازی بگیرند؟

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17188

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پاسخ ابوالحسن بنی صدر به پرسشی در باره مقاله هرش و احتمال حمله نظامی امریکا به ایران' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016