یکشنبه 11 بهمن 1383

دبيرکل حزب‌‏الله: درتمام زمينه‌‏ها صاحب‌‏نظر هستيم؛ اگربخواهند جلوي فعاليت حزب‌‏الله رابگيرند،پرونده آقايان را روخواهيم كرد،ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

دبيركل حزب الله ايران، گفت: اگر آمريكا به ما حمله كند، تمام منافع آمريكا را در سرتا سر جهان و در هر كشوري كه باشد، مورد حمله قرار خواهيم داد.
به گزارش "ايلنا"، سيدمحمدباقر خرازي طي سخناني با موضوع "برخورد علوي حزب الله با حمله احتمالي آمريكا" كه در حوزه اجتهاديه حسينيه قم برگزار شد، در ابتدا به بيان فلسفه سكوت چهارده ساله انصار حزب‌‏الله از صحنه‌‏هاي سياسي، اجتماعي و فرهنگي كشور پرداخت و گفت: ما در اين 14 سال مشغول فعاليت‌‏هاي علمي بوديم و الان در تمام زمينه‌‏ها از جمله فقه، كلام، فلسفه، سياست و تاريخ صاحب نظر هستيم و در تمام اين زمينه متون تدريس خودمان را داريم.
وي افزود: جريان حزب‌‏الله يك جريان كاملاً مجزا از تمام دسته‌‏بندي‌‏هاي سياسي كشور است و با هيچ جرياني هم خرده حساب ندارد و فقط در خط امام(ره) مي‌‏باشيم و هيچكس حق ندارد، خودش را به حزب‌‏الله بچسباند، حتي آبادگران نيز حق ندارند، جريان خود را بنام جريان حزب‌‏الله مطرح كند.
وي با بيان اينكه من لحظه شماري مي‌‏كنم براي آن روزي كه يك احمقي پيدا شود و به ايران حمله كند، گفت: آنها چريك شيعه نديده‌‏اند و هر كس هم به آمريكا كمك كند، ما او را هم مورد هدف قرار مي‌‏دهيم.
خرازي ادعا كرد: ما مي‌‏توانيم بمب اتمي بسازيم و بايد داشته باشيم و بايد خود را در براي جنگ فضايي آماده كنيم و مطمئن باشيد اگر جنگي شروع شود، تمام دنيا را به آتش مي‌‏كشيم و تمام نيروهايمان را در سرتاسر جهان براي حمله به آمريكا آماده مي‌‏كنيم و حتي در خاك آمريكا به مواضع آنها حمله خواهيم كرد و حتي در دهان و اتاق خواب آنها نارنجك مي‌‏اندازيم و كاري مي‌‏كنيم كه هيچ آمريكايي احساس امنيت نكند.
دبيركل حزب الله ايران با اشاره به قراردادهاي خارجي، گفت: پشت قراردادهاي تاو، ترك‌‏سل كيست؟ ما در اين چند ساله سكوت، همه پرونده‌‏هاي آقايان را جمع‌‏آوري و آنها را رصد كرديم و اگر بخواهند جلوي فعاليت حزب‌‏الله را بگيرند، همه را رو خواهيم كرد و اگر باز هم نگذارند به فعاليت‌‏هاي زيرزميني روي مي‌‏آوريم.
وي تصريح كرد: ما خودمان مي‌‏توانيم بدون وابستگي به هيچ گروهي، دولت تشكيل بدهيم و نمايندگان مجلس را خودمان ترييت كنيم و تمام افراد و مسوولان مورد نياز نظام و حكومت اسلامي را خودمان پرورش بدهيم.
وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اينكه دولت‌‏هاي بعد از مقام معظم رهبري، خوبي‌‏هاي زيادي داشته‌‏اند، اما آفت‌‏هاي بسيار خطرناكي نيز به وجود آوردند، افزود: در اين چند سال بعد از دولت مقام معظم رهبري، نظام اسلامي از يك حالت تهاجمي به سوي موضع تدافعي رسيده و سنگر به سنگر از موضع خودش عقب نشيني كرده تا در حال حاضر به وضعيت خطرناكي رسيده‌‏ايم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دبيركل حزب‌‏الله ايران با اشاره به برگزاري اولين كنگره سراسري حزب‌‏الله ايران در قم، گفت: ما به زودي بعد از اولين كنگره سراسري حزب‌‏الله كه در قم برگزار خواهيم كرد، همايش يك‌‏ميليوني حزب‌‏الله ايران را در خيابان‌‏هاي تهران برگزار خواهيم كرد. به مسوولين نيز در رابطه با كاهلي‌‏ها و فسادهايي كه داشته‌‏اند، فشار مي‌‏آوريم تا خواسته‌‏هاي ما را انجام دهند و اگر ترتيبي ندادند، آن وقت بر طبق فرمايش حضرت امام(ره) كه فرمودند اگر خطايي را در مسوولين ديديد، اول تذكر بدهيد و اگر عمل نكردند، خودتان وارد عمل شويد، انجام وظيفه خواهيم كرد.

Copyright: gooya.com 2016