چهارشنبه 14 بهمن 1383

تاكيد مجدد ابطحي بر حاكم بودن فضاي رعب در دوره هاشمي رفسنجاني، فارس

خبرگزاري فارس: مشاور رئيس جمهور با تاكيد مجدد بر حاكم بودن فضاي نامناسب سياسي در دوره رياست جمهوري هاشمي رفسنجاني گفت: بازسازي چهره آدمها نبايد فقط در شعارها باشد.

به گزارش خبرگزاري فارس محمد علي ابطحي كه در گفتگو با راديو فرانسه سخن مي‌گفت، افزود: من به طور عمومي معتقدم كه هر كدام از كانديداها كه الان مطرح مي‌كنند يك پرونده كاملاً اجرايي و كاري در ذهن مردم دارند كه آن پرونده بخشي مثبت و بخشي منفي است.
وي اضافه كرد:‌ من دوران گذشته آقاي هاشمي را از لحاظ آزادي‌هاي فردي دوران خوبي توصيف نكرده‌ام يعني آن چه كه بعد اعلام شد مثل برخورد با روشنفكران و ماجرايي كه به ماجراي اتوبوس معروف شد يا به برخوردهاي فيزيكي با مخالفين.
عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز در پاسخ به اين سؤال خبرنگار راديو فرانسه كه پرسيد با توجه به اين كه مردم در انتخابات مجلس ششم به هاشمي رفسنجاني اصلاً راي ندادند، آيا وي جايز است كه خودش را كانديداي رياست جمهوري كند، با بيان اين كه اين كار منع قانوني ندارد، اظهار داشت: در اين شرايط خيلي آدم‌ها به بازسازي چهره خودشان احتياج دارند و بازسازي كه البته مورد قبول جامعه هم قرار بگيرد، نه بازسازي كه فقط در شعارها باشد.
معاون سابق رئيس جمهوري پيش از اين نيز در گفتگو با خبرگزاري آفتاب سياست داخلي هاشمي رفسنجاني را مبتني بر رعب و وحشت در جامعه دانسته و گفته بود: سياست داخلي هاشمي رفسنجاني در دوره رياست جمهوري وي را مبتني بر رعب و وحشت در جامعه دانست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

محمدعلي ابطحي افزود: سياست داخلي در زمان وي مبتني بر رعب و وحشت جامعه بود و اتفاقاتي مثل كشته شدن روشنفكرها، قضيه اتوبوس نويسندگان كه قرار بود به دره سقوط كند و آزار و اذيت‌ها اتفاقات مهم و تعيين كننده‌اي است كه در ذهن جامعه وجود دارد و جامعه در سالهاي اخير به ديدگاه‌هاي متفاوتي در مورد آزادي‌هاي سياسي دست پيدا كرده و اين چيزي نيست كه به راحتي بتوان آن را ناديده گرفت.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17799

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تاكيد مجدد ابطحي بر حاكم بودن فضاي رعب در دوره هاشمي رفسنجاني، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016