پنجشنبه 15 بهمن 1383

اعلام حمایت جمعی از فعالان دانشجویی- سیاسی مقیم هلند از اعتصاب غذای زندانیان سیاسی رجایی شهر

روز از اعتصاب غذای 7 نفر از زندانیان سیاسی در زندان رجایی شهر کرج می گذرد. این اعتراض آزادیخواهان دربند به شرایط ناگوار زندان و بخصوص عدم تفکیک زندانیان سیاسی با زندانیانی با جرایمی چون قتل, سرقت مسلحانه, قاچاق و شرارت میباشد. این بند که به قاتلین و اشراراختصاص دارد, از نظر بهداشتی در وضعیت بسیار وحشتاکی به سر میبرد و زندانیان کم سن وسال درآن به راحتی مورد تجاوز و اذیت جنسی مجرمان خطرناک قرار میگیرند.

زندانیان اعتصابی (بينا داراب زند ، ارژنگ داوودی ، حجت زمانی ، مهرداد لهراسبی، دکتر فرزاد حميدی ، جعفراقدامی) با تاکید بر خواسته های قبلی خود از جمله تفکیک زندانیان سیاسی از سایر زندانیان و رعایت حقوق بشر در ایران, خواستار دیدار سازمانها و نهادهای حقوق بشری از زندان رجایی شهر و رسیدگی به شرایط وحشتناک آن شده اند.

ازاینرو ما جمعی از دانشجویان و فعالین سیاسی مقیم هلند یکشنبه 13 فوریه در حرکتی نمادین همگام با اعتصابیون اعتصاب غذا خواهیم کرد. ما بر آن هسستیم با انجام چنین آکسیونی همبستگی کامل خود را بااعتصابیون دربند در نیل به اهدافشان نشان دهیم و اعتراض قاطع خود را نسبت به رفتار جمهوری اسلامی در این خصوص ابراز داریم. ما همهء ایرانیان, بویژه ایرانیان برونمرز را فرا می خوانیم که با انجام چنین حرکات اعتراضی توجه مجامع بین المللی, رسانه های گروهی کشورهای آزاد را نسبت به نقض مستمر حقوق اولیهء زندانیان سیاسی جلب کننند و خواستار محکومیت جمهوری اسلامی باشند. تجربه نشان داده است بازتاب جهانی چنین اعتراضاتی برای رسیدن به خواستهای حقوق بشری بیگمان موثر بوده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شرکت کننندگان در این آکسیون بعد از ظهر روز یکشنبه 13 فوریه در شهر دلفت در کنفرانسی که به تحلیل طرح رفراندوم می پردازد حضور می یابند. Delftstede Zalencentrum, Phoenixstraat 66 te Delft

اسامی شرکت کنندگن در این اکسیون:

حسین هراتی نژاد (مسؤول سایت خبری کوروش)
همایون عمرانی (فعال دانشجویی, عضو جنبش 18تیر هلند)
مهران رود ساز(فعال دانشجویی, عضو جنبش 18تیر هلند)
شهلا عبد اللهی (فعال دانشجویی, عضو جنبش 18تیر هلند)
مسعود بنبرستا( فعال مستقل دنشجویی)
مینو عابدی ( فعال مستقل دنشجویی)
آتوسا جمشیدی ( فعال مستقل دنشجویی)
دامون گلریز( فعال مستقل دنشجویی)
بابک مظفری (فعال دانشجویی, عضو جنبش 18تیر هلند)
راحله برزگر(فعال دانشجویی, عضو جنبش 18تیر هلند)
علیرضا زارع ( فعال مستقل دنشجویی)
وجیه طاهر(فعال دانشجویی, عضو جنبش 18تیر هلند)
حسام سلیمانی(فعال دانشجویی, عضو جنبش 18تیر هلند)
کامران حیدری( فعال مستقل دنشجویی)
علی دوانی (فعال دانشجویی, عضو جنبش 18تیر هلند)
کیانوش سعا دتی(فعال دانشجویی, عضو جنبش 18تیر هلند)
وحید شعبانی (فعال دانشجویی, عضو جنبش 18تیر هلند)

ضمنا تمامی دانشجویان,جوانان, شیرزنان وسالار مردان ایرانی که تمایل دارند در این آکسیون شرکت کنند می تواننند با این آدرس ای میل یا این شماره ارتباط برقرارکنند:

komiteh@gmail.com e-mail:
(0031)616332615 Tel:
http://www.komiteh.blogspot.com

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17831

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعلام حمایت جمعی از فعالان دانشجویی- سیاسی مقیم هلند از اعتصاب غذای زندانیان سیاسی رجایی شهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016