دوشنبه 19 بهمن 1383

نامه سرگشاده امت حزب ا... خيلي اندوهگین و دلشکسته به شهردار تهران! سیامک ثناالدین

نامه سرگشاده امت حزب ا... خيلي اندوهگین و دلشکسته به شهردار تهران
جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد (دامت برکاته فی البلدیه الطهران والحومه)
با سلام و احترام
ما عموم مردم حزب ا ... تهران و حومه به محض شنیدن خبر نامه اخیر حضرتعالی به شورای هماهنگی نیروهای انقلاب دال بر اینکه جنابعالی می خواهید در شهرداری بمانید و به مردم خدمت نمائید و خود را از لیست نامزدهای ریاست جمهوری خارج کرده اید دل ما را مالامال غم و غصه کرد و اندوهی جانکاه روح و روانمان را آکند .
پیرو اقدامات درخشان حضرتعالی در انتخابات مجلس هفتم که بحمد ا ... فرهنگیان حزب الهی از بنهای اعطایی حضرتعالی کمال استفاده را برده بودند ، منتظر بودند تا در انتخابات ریاست جمهوری بن هایی به مراتب بیشتر دریافت کنند تا بتوانند از طریق ارشاد دانش آموزان رای دهنده توسط گفتمان با ترکه آلبالو ، به حول و قوه الهی و با تاییدات شورای محترم نگهبان ، شما عزیز آبادگر را به بالاترین مقام اجرائی کشور برسانند که این تصمیم اخیرجنابعالی آنها را مایوس نمود .
همچنین جوانهایی که با وامهای ازدواج اعطایی جنابعالی در انتخابات مجلس هفتم تشکیل خانواده دادند و ازدواج کردند با هزار امید و آرزو به جوانان ازدواج نکرده وعده می دادند که در انتخابات ریاست جمهوری که بزرگتر و مهمتر از انتخابات مجلس است چه بسا وامهای ازدواج کلان تر باشد چنانکه شاید بتوان بجای یک همسر ، چند همسر اختیار نمود تا مشکل عدم تناسب جمعیت بانوان و مردان جامعه اسلامی نیز از این طریق حل گردد که این مهم نیز با این تصمیم اخیر به سرانجام نخواهد رسید و زنانی بیشمار بی سرپناه و بی شوهر خواهند ماند و چه بسا پناهشان فقط چوبه داری باشد که یکی از نمایندگان محترم مجلس ارزش مدار مقرر شده است برای آنها بسازد تا مبادا در این وانفسای قحطی شوهر به انحرافات اخلاقی دچار شوند !
شهردار ارزشی عزیز! درد که یکی دوتا نیست قربونش !
همانطور که می دانید ملت حزب ا... اقدامات شهرداری و شورای محترم اسلامی تهران را همواره با امیدواری پیگیری می کرده اند .
برگزاری موفق اولین دوره بازیهای بانوان پایتختهای کشورهای آسیایی و اسلامی توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران دل عموم مردم همیشه در صحنه را با تماشای پوشش مطلوب بانوان شاد کرد و امیدوار شدند تا در بازیهای دوره های بعد به امید خدا در زمینه لباسهای آزاد و باز گوی سبقت از کشورهای غربی آمریکای جهانخوار گرفته شود و از این طریق مشت محکمی بر دهان امریکا زده شود . چنانکه اعتراض آیت ا... صافی در مورد وضع زننده لباس بانوان ورزشکار نیز نشانگر انتخاب صحیح این راه که همانا از رو بردن دنیای غرب در تبلیغ برهنه گرایی می باشد توسط شهرداری تهران و شورای اسلامی شهر بود . (حتی برخی فریب خوردگان فکر می کردند برگزار کنندگان این بازیها مثل جشنواره تئاتر ایران زمین مجازات می شوند که کور خوانده بودند چرا که این موضوع که بانوان در کشورهای آسیایی و اسلامی باکمبود پارچه مواجه اند هیچ ربطی به برگزار کنندگان محترم و ارزشی این دوره بازیها ندارد) بر همین اساس تصور اینکه جنابعالی رئیس جمهور بشوید و ایضا اعضای محترم شورای شهر تهران به کابینه راه بیابند و این شیوه استفاده غیر ابزاری از بانوان ، آب از لب و لوچه فرزندان این سرزمین اسلامی سرازیر می کرد !!! چرا که در چنان وضعیتی بطور یقین بازیهای کشورهای اروپایی و امریکایی نیز در تهران برگزار می گردید و قطعا کلیه جوانان علاقمند می توانستند مداوما در مسابقات این بانوان حضور بیابند تا با دیدن اندک پوشش بی نظیر آنها ، در جریان نتیجه تهاجم فرهنگی در غرب قرار بگیرند . حالا حساب کنید اگر جنابعالی رئیس جمهور نشوید کی چشم جوانان شایسته ما به چنان صحنه های روح افزایی منور می گردد ؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مرد حسابی !! این روزها امت حزب ا... از هر طرف لگد است که می خورد تو هم اومدی یه لگد دیگر زدی . حتی رهبر هم این روزها دل ما را شکست .
فرهنگیان روزهای زیادی را به امید استیضاح وزیر آموزش و پرورش نشسته بودند تا راه یافتگان مجلس هفتم بتوانند این وزیر ضد انقلاب را استیضاح و محاکمه و حتی مجازات کنند تا معلمان امور پرورشی که سالها بود به آرامی از سپاه و بسیج به آموزش و پرورش انتقال پیدا کرده بودند و در راه کنترل ، هدایت ، شستشوی بهداشتی مغزی و ارشاد و فرستادن فرزندان مردم به بهشت ولو به زور ، انجام وظیفه می کردند به سرکار خود بازگردند چرا که با طرح انحلال معاونت پرورشی این وزارت ، این عزیزان دچار افسردگی و فرماندهان سپاه نیز دچار ناامیدی شده بودند . اما چه کنیم که مقام عظمای ولایت برای حفظ اندک باقیمانده آبروی دولت آقای خاتمی با نامه اخیر شان جلو استیضاح این عامل نفوذی دشمن در هیئت دولت را گرفتند . البته ما که در ولایت ذوب شده ایم و مطیع ایشانیم و می دانیم که ایشان برای این عزیزان حتما چاره ای خواهند کرد !

با این وصف عدم شرکت حضرتعالی در انتخابات ریاست جمهوری لطمات بسیاری بر جامعه اسلامی وارد خواهد کرد که بر همین اساس از جنابعالی درخواست می کنیم تا در تصمیم اخیرتان تجدید نظر فرمائید . خلاصه این رسمش نیست محمود جون .
امت حزب ا ... خیلی اندوهگین و دلشکسته تهران


سيامك ثنا الدین - وبلاگ يك ذره حرف http://yekzareharf.blogspot.com

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17982

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامه سرگشاده امت حزب ا... خيلي اندوهگین و دلشکسته به شهردار تهران! سیامک ثناالدین' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016