پنجشنبه 22 بهمن 1383

سواستفاده از امضا راه کارگر را محکوم می کنیم! روابط عمومی کمیته مرکزی راه کارگر

اخیرا" اطلاعیه ای تحت عنوان " استمداد فعالين سياسي و فرهنگي و انجمن هاي ايراني از سازمان های بین المللی مدافع حقوق بشر و نیروهای دمکرات جهان در ارتباط با اعتصاب زندانيان" منتشر شده است که در آن با کمال تاسف و تعجب امضای کمیته مرکزی سازمان ما را در کنار دو تشکل سلطنت طلب به عنوان امضا کننده نقل شده است. ما این جعل آشکار و سواستفاده شرم آور را بشدت محکوم میکنیم. این جعل آشکار در شرایطی صورت گرفته که کارزار گستردهای برای دفاع از اعتصاب غذای زندانیان سیاسی رجائی شهر توسط ٩٠ تشکل و صدها شخصیت چپ و دمکرات و مترقی آغاز شده و توانسته است افکار عمومی را متوجه مظالم اعمال شده بر زندانیان سیاسی رجائی شهر نماید.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

جاعلین که ظاهرا" در صدد ایجاد یک سناریوی همه با هم هستند فراموش کرده اند که نیروهای چپ، دمکرات و مترقی هیچ گاه برای مبارزه علیه شکنجه و زندان با آمرین و عاملین سابق شکنجه، زندان و اعدام هم صف نشده و نخواهند شد. ما بار دیگر ضمن تکذیب سند جعلی مزبور خواهان حذف فوری و بی درنگ نام سازمان ما از آن هستیم.!


روابط عمومی کمیته مرکزی سازمان کارگران انقلابی ایران(راه کارگر)
7 فوریه 2005 برابر با 19 بهمن 1383

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18151

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سواستفاده از امضا راه کارگر را محکوم می کنیم! روابط عمومی کمیته مرکزی راه کارگر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016