جمعه 23 بهمن 1383

حسني: من خودم اكنون قادر هستم 600 فشنگ با خود حمل كنم و به سربازان آمريكا و اسرائيل بزنم، ايلنا

امام جمعه اروميه :
من در انتخابات به هاشمي رأي خواهم داد
آماده از بين‌‏بردن آمريكا با تمام جان و مال خود هستيم
اروميه- خبرگزاري كار ايران

امام‌‏جمعه اروميه گفت: من در انتخابات رياست‌‏جمهوري به آيت‌‏الله‌‏العظمي هاشمي رأي خواهم داد ولي اين هم ناز مي‌‏كند؛ من مي‌‏‏گويم بيا و بگذار تمام بشود.

به گزارش ايلنا، حجت‌‏الاسلام "غلامرضا حسني", امام جمعه اروميه با بيان اين مطلب در مراسم 22 بهمن افزود: من در عين حال كه به بقيه احترام قائلم ولي مي‌‏گويم هاشمي از همه بهتر است و در نماز جمعه هم خواهم گفت و مي‌‏دانم كه صدا و سيما پخش نخواهد كرد ولي نكند به جهنم! ولي باز خواهم گفت.
وي در ادامه با اشاره به تهديدات آمريكا عليه ايران، افزود: اگر آمريكا بخواهد قدمي به سوي ايران بردارد بايد از روي جنازه 80 ميليون ايراني بگذرد.
حسني با بيان اينكه من خودم اكنون قادر هستم 600 فشنگ با خود حمل كنم و به سربازان آمريكا و اسرائيل بزنم، تهديد كرد: آمريكا بداند اگر كوچك‌‏ترين قدمي بردارد به محوريت عالم تشيع آمريكا را داغان خواهيم كرد.
وي در ادامه با اشاره به مقام معظم رهبري افزود: امام خامنه‌‏اي؛ ما امروز با تمام جان و مال خود به فرمان تو آماده از بين‌‏بردن آمريكا هستيم و حتي نوكرهاي پيرت هم آماده هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

امام‌‏جمعه اروميه با اشاره به جوانان دوران حضرت امام(س), گفت: امام خميني(س) هيپي‌‏ها را چنان كرد كه در جنگ از انقلاب دفاع كردند ولي امروز متأسفانه هيپي تربيت مي‌‏كنند و مي‌‏گويند "آزادي! آزادي!". مردك برو دنبال كارت.
وي گفت: جوانان! برويد ريش بگذاريد و زيبا شويد و هيپي‌‏گري را كنار بگذاريد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18193

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حسني: من خودم اكنون قادر هستم 600 فشنگ با خود حمل كنم و به سربازان آمريكا و اسرائيل بزنم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016