جمعه 23 بهمن 1383

علي لاريجاني: نظرات متفاوتي از ديگران براي اداره كشور دارم، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

نماينده مقام معظم رهبري در شوراي عالي امنيت ملي، گفت: صداقت مسوولان و وفاق ملي موجب كارآمدي نظام مي‌‏شود.

به گزارش "ايلنا" علي لاريجاني كه چهارشنبه شب در جمع مردم و جوانان اهواز در مسجد فاطميه اين شهر سخن مي‌‏گفت، با بيان اينكه انقلاب اسلامي واقعه‌‏اي بزرگ در تاريخ بود، اظهار داشت: شور مردم در جريان انقلاب به جوهره ديني آن باز مي‌‏گردد.
وي با اشاره به برخي تحليل‌‏هاي نادرست از انقلاب اسلامي ايران، گفت: شهيد مطهري مي‌‏گفتند كه جوهره انقلاب ما ديني است و رهبري امام خميني (ره) به عنوان فقيه عالم و عارف و نيز شعارهاي انقلاب مويد اين نظر است.
لاريجاني روحيه جهادي مردم ايران را موجب عزت ملت ايران و شكسته شدن اسطوره آمريكا دانست و گفت: اين حركت امام (ره) و ملت موجب شد تا جوامع اسلامي جان تازه‌‏اي بگيرند و با الهام از انقلاب اسلامي ايران در برابر زورگويان مقاومت كنند.
لاريجاني ساماندهي وضع اقتصادي و معيشتي مردم را لازم خواند و افزود: در خوزستان 22 درصد بيكاري داريم و اين در حالي است كه معادن مختلف خاك حاصل خيز و آب كافي و نيز همسايگي با كشوري مثل عراق و امكان استفاده از بازارهاي آن وجود دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

كانديداي احتمالي اصول‌‏گرايان در پاسخ به سوالي در مورد اين كه آيا قوه مجريه نيز مانند مجلس سامان خواهد گرفت، اظهار داشت: مردم خواهان اين امر هستند و اميد دارند كه آبادگران ايران اسلامي خدمتگزاري به آنها را در قوه مجريه نيز دنبال كنند.
وي با اذكر اين مطلب كه به توصيه برخي از گروه‌‏ها و افراد موثر جريان اصول‌‏گرا به ميدان انتخابات رياست جمهوري آمده است، گفت: من اصراري براي تصدي اين مسووليت ندارم، اما نظرات متفاوتي از ديگران براي اداره كشور دارم كه مي‌‏تواند در معرض افكار عمومي قرار گيرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18201

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علي لاريجاني: نظرات متفاوتي از ديگران براي اداره كشور دارم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016