شنبه 24 بهمن 1383

الهه كولايي: رقابت با محافظه‌كاران دشوار نيست، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
«رقابت با محافظه‌كاران، در شرايطي كه آنان دچار عدم توافق هستند، چندان دشوار نخواهد بود.»

الهه كولايي، سخنگوي ستاد انتخاباتي معين در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينكه در ايام انتخابات به عنوان سخنگو با معين همكاري خواهد كرد، در پاسخ به اينكه سخنگوي دولت احتمالي معين نيز خواهد بود يا نه؟ گفت: «انشاءالله پس از پيروزي معين در انتخابات، در خصوص نحوه ادامه همكاري تصميم خواهيم گرفت.»

وي گفت: «ارائه تمام اخباري كه در حمايت از معين سبب ايجاد تحرك در جامعه شود، معرفي برنامه‌هاي معين براي پيش‌برد اصلاحات جهت آشنايي مردم با ابعاد مختلف ديدگاهها و برنامه‌هاي او وظيفه‌ سخنگوي انتخاباتي معين خواهد بود.»

معاون دبيركل جبهه‌ مشاركت، تعيين مهمترين رقيب معين در انتخابات رياست جمهوري آينده را در گرو روشن‌تر شدن و مشخص‌تر شدن اردوگاه محافظه‌كاران دانست و افزود:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

«در حال حاضر شاهد عدم توافق و بروز اختلاف‌ نظرهايي در ميان آنها هستيم. اين مساله بيانگر آن است كه رقابت با آنها در چنين وضعيتي چندان دشوار نخواهد بود. به ويژه آنكه ما به حمايت و اقبال رو به فزوني مردم - كه سرمايه‌هاي اصلي اصلاح‌طلبان هستند - اميدواريم و نسبت به گسترش روزافزون اين حمايت‌ها بسيار خوش‌بين هستيم.»

كولايي در خصوص اينكه برخي حضور جدي هاشمي در عرصه را به منزله آن مي‌دانند كه وي اصلي‌ترين رقيب معين خواهد بود، اظهار داشت: «من چنين تصوري ندارم. ترجيح مي‌دهم در مورد ايشان نظر ندهم.»

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18219

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'الهه كولايي: رقابت با محافظه‌كاران دشوار نيست، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016