پنجشنبه 29 بهمن 1383

حجاريان: چه در قدرت باشيم و چه بيرون از آن، كار خودمان را مي‌كنيم، ايسنا

- اگر دولت آتي از آن اصلاح‌طلبان نشود، براي چهار سال بعد خود را آماده مي‌كنيم

سرويس: / سياسي /
1383/11/28
02-16-2005
15:00:30




خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

سعيد حجاريان كه از عقيده‌ي طرح "توسعه و نوسازي سياسي" در مركز مطالعات و تحقيقات طي دوران رياست جمهوري، به عنوان يكي از اقدامات مهم اصلاح‌طلبان پس از خروج از حكومت ياد كرد، در پاسخ به اينكه "در صورت عدم پيروزي در انتخابات رياست‌جمهوري آتي و خروج مجدد از دستگاه‌هاي حكومتي چه خواهيد كرد؟" گفت: باز هم به مطالعه در موضوع دموكراسي و بررسي نسبت‌هاي ميان دموكراسي با مسووليت، دموكراسي و خشونت و اخلاق و دموكراسي، خواهيم پرداخت.

وي با بيان اينكه فهرستي از موضوعاتي كه بايد مورد بررسي و تحقيق در اين زمينه قرار گيرد، تهيه كرده است، در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: "اين ليست را به برخي دوستان داده‌ام".

اين عضو شوراي مركزي جبهه‌ي مشاركت در پاسخ به اينكه "آيا از هم اكنون تيم خود را آماده كرده‌ايد؟"، گفت: «بله. ما مثل گربه‌ي مرتضي‌علي هستيم كه چه در قدرت باشيم و چه بيرون از آن، كار خودمان را مي‌كنيم.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در پاسخ به اينكه "اين امر به منزله‌ي آماده‌سازي براي بازگشت به حكومت و دولت‌هاي آينده خواهد بود؟" اظهار داشت: بله. اگر دولت آتي از آن اصلاح‌طلبان نشود، براي دولت چهار سال بعد خود را آماده خواهيم كرد.

از حجاريان پرسيده شد: «از اين گفته‌ي شما مي‌توان اينگونه برداشت كرد كه دولت آينده اگر محافظه‌كار باشد، بيش از 4 سال در اختيار آنان نخواهد بود؟»

وي پاسخ داد: آنها نمي‌توانند بيش از 4 سال دوام آورند. چون موانع داخلي و خارجي بسياري پيش روي آنهاست. ازجمله چالش هاي حقوق بشري، اختلافات داخلي ميان خود محافظه‌كاران و رقيب آنان يعني اصلاح‌طلبان.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18401

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حجاريان: چه در قدرت باشيم و چه بيرون از آن، كار خودمان را مي‌كنيم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016