پنجشنبه 29 بهمن 1383

حبيب‌الله پيمان :ملي و مذهبي‌ها قائل به برخورد منفعلانه در انتخابات نيستند، امروز

حبيب‌الله پيمان با اشاره به شرايط لازم براي برگزاري يك انتخابات آزاد و سالم كه منجر به حضور گسترده مردم در پاي صندوق‌هاي راي مي‌شود اشاره كرد و گفت: در يك انتخابات دموكراتيك همه بايد از يك حقوق برابر براي حضور در اين عرصه برخوردار بوده و در اين ميان نبايد تفاوتي ميان افراد و گروه‌ها باشد.
وي ادامه داد: متاسفانه شرايط انتخابات رياست جمهوري آتي به گونه‌اي به پيش مي‌رود كه همه افراد و گروه‌ها به ويژه احزاب مستقل از حاكميت از حقوق و امكانات مساوي براي حضور در اين رقابت برخوردار نيستند. به طور مثال افراد شاخص‌ اين گروه‌ها و روزنامه‌هاي مستقل نمي‌توانند به صورت آزاد و بي واهمه نظرات خود را به جامعه منعكس كنند.
اين فعال ملي و مذهبي تاكيد كرد: نيروهاي ملي و مذهبي معتقدند كه بايد فعالانه از حاكميت خواست كه اين حق به مردم داده شود. به عبارتي ما قائل به برخورد منفعلانه در انتخابات نيستيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پيمان اظهار داشت: نيروهاي ملي و مذهبي براي حضور در انتخابات شرايطي دارند و در صورت محقق شدن اين شرايط در انتخابات حضور فعال خواهند داشت. اما با توجه به تجربيات گذشته و واقعيت‌هاي موجود در كشور، بعيد مي‌دانم كه نيروهاي ملي و مذهبي كانديداي مشخصي در انتخابات داشته باشند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18408

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حبيب‌الله پيمان :ملي و مذهبي‌ها قائل به برخورد منفعلانه در انتخابات نيستند، امروز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016