شنبه 1 اسفند 1383

پيام جمهورى خواهان دمكرات و لائيك به زندانيان سياسی زندان رجائی شهر

شنبه اول اسفند ١٣٨٣ – ١۹ فوريه ٢٠٠۵
دوستان عزيز !
اکنون چند هفته از اعتصاب غذای شما برای به دست آوردن حقوق اوليه تان مي گذرد، و پژواک اعتراضتان به شرايط غيرانساني ی زندان های جمهوری اسلامي، مرزها را درنورديده و موج عظيمی از همدردی و همبستگی افکار عمومی جهانيان را با شما عزيزان، و هم زمان اعتراض گسترده آنان را به نقض حقوق بشر در جمهوری اسلامي، بر انگيخته است.
از ابتدای حرکت قهرمانانه شما در شرايط دشوار زندان های جمهوری اسلامي، ما نيز مقاومتتان را ستوده ايم و همراه و پشتيبان خواسته هايتان بوده ايم و همچنان به طرح خواسته های شما نزد نهادها و مراجع بين المللی دفاع از حقوق بشر مي پردازيم، و به جهانيان اعلام مي کنيم که مسئوليت آسيب های جسمی و روحی تاکنون و آينده شما عزيزان بر عهده حاکمان ضد آزادی رژيم اسلامی است.
اينک، هم زمان با پشتيبانی مجدد از خواسته های بحقتان، از شما اميدهای فردای ايران تقاضا داريم که به اعتصاب غذايتان پايان دهيد. چرا که همه آزادي خواهان ايران سخت نگران سلامت شما هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ما به شما اطمينان می دهيم که افکار عمومی ايران و جهان پشتيبان شماست و اميدواريم فشار افکار عمومی در ايران و کشورهای ديگر، مسئولان جمهوری اسلامی را وادار سازد که به خواست های برحق شما تن دهند.

شورای هماهنگی جمهورى خواهان دمكرات و لائيك
18 فوريه 2005

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18497

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيام جمهورى خواهان دمكرات و لائيك به زندانيان سياسی زندان رجائی شهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016