شنبه 1 اسفند 1383

صدور احکام کميته انضباطي دانشگاه سيستان و بلوچستان براي هفت تن از اعضاي انجمن اسلامي دانشجويان

کميته انضباطي دانشگاه سيستان و بلوچستان در طی پروژه حذف و تخريب انجمن اسلامي اقدام به صدور راي براي هفت تن از اعضاي انجمن اسلامي دانشجويان نموده ، شايان ذکر است اتهامات وارده مسائلي واهي و پيش افتاده اي چون همکاري دختران دانشجو با انجمن اسلامي، توهين به نگهبانان و رابطين کميته انضباطي و … بوده است. کميته انضباطي حتي احضاريه متهمين را همراه با برگه صدور حکم همزمان ارسال نموده و جالب تر آنکه اظهارات متهمين پس از صدور احکام صادره ثبت گرديده و از متهمين هيچ دعوتي قبل از صدور حکم مبني بر هر گونه دفاع از اتهامات وارده صورت نپذيرفته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

لازم به ذکر است که کميته انضباطي پيش از اين در پرونده سازي عليه انجمن اسلامي و احضار 10 تن از اعضاي انجمن اسلامي به دادگاه انقلاب زاهدان ( که هنوز پرونده آن در دادگاه در جريان است ) دخالت مستقيم داشته و از هيچ گونه تلاشي براي حذف انجمن اسلامي فروگذار نبوده و همواره يکي از اهرمهاي اصلي نهادهاي خارج از دانشگاه براي فشار بر دانشجويان و انجمن اسلامي بوده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18502

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'صدور احکام کميته انضباطي دانشگاه سيستان و بلوچستان براي هفت تن از اعضاي انجمن اسلامي دانشجويان' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016