چهارشنبه 5 اسفند 1383

شيرين عبادي خواستار كمك فعالان حقوق بشري به آسيب‌‏ديدگان زلزله زرند كرمان شد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

رئيس كانون مدافعان حقوق بشر با صدور بيانيه‌‏اي در خصوص زلزله اخير شهرستان زرند كرمان از فعالان حقوق‌‏بشري خواست كه به ياري زلزله‌‏زدگان بشتابند.

به گزارش ايلنا در اين بيانيه آمده است : با سلامي اندوهگين هنوز از سوك بم خسارات رشت نياسوده بوديم كه اين بار زلزله زرند كرمان را لرزاند اين جراحت‌‏هاي تلخ كه جامعه بشري را غمگين مي‌‏سازد تنها در سايه همدلي مشفقانه و مساعدت انسان دوستانه التيام‌‏پذير است.
شيرين عبادي در ادامه اين بيانيه ضمن ابراز همدردي و تسليت به بازماندگان اين حوادث، از انسان‌‏دوستان به ويژه فعالان حقوق بشر صميمانه تقاضا كرده كه در اين شرايط اضطراري از هرنوع كمك و مساعدت با آسيب‌‏ديدگان خودداري نورزند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين بيانيه مي‌‏افزايد: پيوند بني‌‏آدم به‌‏گونه‌‏اي است كه هر قطره اين اقيانوس متلاطم در جزر و مد حوادث ممكن است در لحظه‌‏اي هر يك از ما را دچار خسارت وخسران سازد.
در پايان اين بيانيه آمده است: فطرت انساني حكم مي‌‏كند در اين روزهاي حساس ديگران را از ياد نبريم و اين اوقات، ياري رساني را از دست ندهيم. توفيق خدمت و امداد و نجات را در اين روزهاي سرد سرما و سختي براي همگان از درگاه خالق يكتا خواهانم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18671

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شيرين عبادي خواستار كمك فعالان حقوق بشري به آسيب‌‏ديدگان زلزله زرند كرمان شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016