دوشنبه 10 اسفند 1383

سخنگوي قوه‌ي قضاييه خبر داد: دستگيري چند تن از كاركنان حراست و حفاظت اطلاعات چند سازمان به اتهام هم‌دستي در يك باند جعل سند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسي


سخنگوي قوه‌ي قضاييه از دستگيري اعضاي باند جاعلان سند، شناسنامه، مدرك دانشگاهي و... و دست داشتن چند تن از كاركنان حفاظت و اطلاعات چند سازمان در اين باند خبر داد.


جمال كريمي‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار داشت:‌ تعدادي از اعضاي باندهاي جعل اسناد مالكيت، شناسنامه، مدارك دانشگاهي،‌ گواهي‌نامه‌ي راهنمايي و رانندگي و كساني كه 200 مهر را جعل كرده بودند، دستگير شدند.


وي با بيان اين‌كه حفاظت اطلاعات قوه‌ي قضاييه، پي‌گير اين پرونده است، گفت: تا به حال 30 نفر از اعضاي اين باند بازداشت شدند كه برخي از آنها با وثيقه آزادند.


كريمي‌راد ادامه داد: حفاظت اطلاعات اداره‌ي ثبت، مدير حراست مخابرات استان تهران و دو نيروي مامور در يكي از حفاظت اطلاعات‌ها، از متهمان اين پرونده هستند.


سخنگوي قوه‌ي قضاييه تصريح كرد: اين پرونده كمتر از 3 ماه است كه مفتوح شده و در دادگاه عمومي رسيدگي به اين پرونده صورت مي‌گيرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در پايان در تشريح نحوه‌ي فعاليت اين باند خاطرنشان كرد: اين افراد با اين جعل سندها حدود 200 قطعه زمين گران‌قيمت را در كرج و تهران شناسايي و تصاحب كردند كه اكثر اين زمين‌ها، يا صاحبانشان متواري شده و يا مجهول‌المالك و يا مصادره‌اي بوده‌اند.

Copyright: gooya.com 2016