یکشنبه 16 اسفند 1383

جلوگیری از توزيع چاپ دوم كتاب عزت الله سحابي، آفتاب

آفتاب: تازه ترين كتاب عزت الله سحابي به نام" ناگفته هاي انقلاب" در توزيع چاپ دوم خود با مشكل روبرو شده و به ناشر آن (‌انتشارات گام نو ) گفته شد كه اين كتاب ، در مرحله بازبيني و بررسي مجدد است.

يكي از دست اندر كاران نشر گام نو ضمن اعلام اين خبر به آفتاب گفت : 1400 نسخه از چاپ اول كتاب در سه هفته نخست در سراسر ايران به فروش رفته است و ما به دليل تقاضاي خوب در بازار كتاب چاپ دوم كتاب را نيز انجام داديم كه هنگام ترخيص به ما گفته شد كتاب مجددا در حال بررسي است و اجازه چاپ و توزيع مجدد ندارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ناگفته هاي انقلاب حاصل مجموعه مقالات و گفت و گوهاي عزت الله سحابي درباره دوران ابتدايي انقلاب است كه وي در سمت حساس عضو شوراي انقلاب به فعاليت مي پرداخت.

پيش از اين كتابهاي چاپ دوم نيازي به كسب مجوز دوباره از اداره كتاب نداشتند و با ممانعتي كه از تجديد چاپ كتاب ياد شده به عمل آمد، به نظر مي رسد كه برخي از كتابهاي چاپ دوم نيازمند بررسي مجدد اند.

از سوي ديگر برخي از ناشران نيز در گفت وگو با افتاب از پيچيده تر شدن روند بوروكراسي اداره كتاب سخن گفتند و اعلام كردند كه كتابي كه در دوره گذشته در دو تا سه روز مجوز نشر مي گرفت، هم اكنون بايد دو تا سه هفته پشت در اداره كتاب منتظر مجوز بماند. تازه اين شامل كتابهايي است كه عملا نكته اي خاص براي مميزي ندارند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19024

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جلوگیری از توزيع چاپ دوم كتاب عزت الله سحابي، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016