شنبه 22 اسفند 1383

سردار قاليباف: به رياست جمهوري فكر مي‌‏كنم؛ نظاميان حق نامزد شدن براي رياست‌‏جمهوري را دارند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

فرمانده نيروي انتظامي گفت: در كشور ما قانون به يك فرد نظامي اجازه كانديدا شدن براي انتخابات رياست‌‏جمهوري را داده است و اين يك حق شهروندي براي هر فرد است.
به گزارش خبرنگار "ايلنا"، سردار محمدباقر قاليباف, فرمانده نيروي انتظامي در جمع خبرنگاران با اشاره به اينكه موضوع نامزد شدن براي انتخابات رياست‌‏جمهوري را در دست بررسي دارم، افزود: من به انتخابات رياست‌‏جمهوري در سال 88 فكر مي‌‏كنم كه اگر بعد از يك دوره چهارساله به عنوان رئيس‌‏جمهور انتخاب شدم، چه كارنامه قابل قبولي را مي‌‏توانم به مردم ارائه دهم.
سردار قاليباف گفت: مردم ما امروز احساس مي‌‏كنند كه در سطح منطقه و دنيا، جايگاه واقعي خود را پيدا نكرده‌‏اند و يك رئيس‌‏جمهور بايد بداند كه مي‌‏تواند اين جايگاه واقعي را محقق كند يا خير.
وي افزود: با توجه به وضع خاص كشور ما از ايفاي برخي نقش‌‏ها در سطح منطقه بازمانده‌‏ايم و از ظرفيت‌‏هاي خود به درستي استفاده نكرده‌‏ايم.
قاليباف، با تاكيد بر ايفاي نقش توليدي در كشور، گفت: ما بايد نقش توليدي خود را در عرصه‌‏هاي مختلف علم و سياست به مرحله ظهور برسانيم.
فرمانده نيروي انتظامي خاطر نشان كرد: در صورتي كه به اين نتيجه برسم كه مي‌‏توانم در اين حوزه‌‏ها پاسخگوي مردم باشم، قطعا در همين دوره نيز براي كانديدا شدن رياست‌‏جمهوري اعلام آمادگي مي‌‏كنم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در پايان گفت: من هميشه براي خدمت به مردم با صداقت و شفافيت فكر مي‌‏كنم و محل خدمت چندان مهم نيست.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19248

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سردار قاليباف: به رياست جمهوري فكر مي‌‏كنم؛ نظاميان حق نامزد شدن براي رياست‌‏جمهوري را دارند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016