پنجشنبه 27 اسفند 1383

ناکامي گروه فشار از برهم زدن جلسه سخنراني محمد رضاخاتمي در مياندوآب، پيمان پاک مهر

پيمان پاک مهر- روزنامه نگار در تبريز
www.tabriznews.com
pakmehr88@hotmail.com
Tel.fax:0098 914 415 7400


تبريز نيوز:سرويس سياسي:گروه فشار از برهم زدن جلسه سخنراني "دکتر محمد رضا خاتمي"، در مياندوآب ناکام ماند.
چند تن از اعضا گروه فشار حاضر در جلسه سخنراني "دبير کل جبهه مشارکت ايران"،در مياندوآب که قصد داشتند با برهم زدند نظم جلسه مانع از پاسخ خاتمي به سوالات شوند با اعتراض حاضرين مواجه و با کنترل اوضاع توسط برگزار کنندگان جلسه ناکام ماندند.

"دكتر محمد رضا خاتمي"،پس از سخنراني روز چهارشنبه خود در همايش حاميان دکتر معين در جنوب آذربايجان غربي"که در مهاباد تشکيل شده بود، در جلسه پرسش و پاسخي که از سوي حاميان "دکتر مصطفي معين" و "دانشجويان"، در مسجد بهي مياندوآب ترتيب داده شده بود به سخنراني پرداخت.

"محمد رضا خاتمي"، در اين جلسه که با حضور بيش از " ۵۰۰ نفر"،تشکيل شده بود،گفت:هرگاه "جمهوريت"، را از درون خالي كنيم ديگر لازم نيست رييس جمهور برنامه اي داشته باشدو همانا در حد يك تداركاتچي است.

"دبير کل جبهه مشارکت ايران "،با بيان اينکه روند اصلاحات در هشت سال گذشته مثبت است گفت: هرچند روند اصلاحات در حد مطالبات مردم نبود ولي در طول هشت سال گذشته موفقيت ها ي خوبي داشته و به آينده خيلي خوشبين هستيم.

وي ،در خصوص شرط حضور در انتخابات گفت: ما به صورت مشروط در انتخابات رياست جمهوري شركت خواهيم کرد و شرط حضور ما در انتخابات رياست جمهوري فقط برگزاري انتخابات آزاد است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

"نايب رييس مجلس ششم"،انتخابات مجلس هفتم را انتخاباتي فرمايشي دانست و گفت: اختلاف ديدگاه بين ما و برگزار كنندگان انتخابات در اين بود كه ما به دليل آزاد و رقابتي نبودن در انتخابات شركت نكرديم اما برگزار كنندگان انتخابات بنا به مصالح نظام انتخابات فرمايشي برگزار کردند.

"دكتر محمد رضا خاتمي"،تاکيد کرد:شعار اصلي را در انتخابات آتي عدالت است و منظور ما از عدالت ،عدالت در تمام زمينه ها از جمله عدالت نسلي ،عدالت جنسيتي ، عدالت قومي و... مي باشد.

سپس "دکتر خاتمي"، در ادامه جلسه به پرسش هاي کتبي و شفاهي حاضرين پاسخ داد.
در سوالي آمده بود، چرا در انتخابات رياست جمهوري كانديدا نشديد كه خاتمي در پاسخ گفت،صلاحيت و كفايت "دكتر معين" بيشتر از من است

نوجواني که خود را اصولگرا ! ناميد پرسيد؛دکتر معين حادثه كوي دانشگاه را بوجود آورده چگونه مي تواند رييس جمهور شود ؟خاتمي گفت: دکتر معين جز قربانيان كوي دانشگاه بود نه بوجود آورنده آن ،حتي رهبري حادثه كوي دانشگاه را جنايت ناميدند.

منتقدي پرسيد؛چرا شما از كانديداتوري نيرو هاي ملي مذهبي و نهضت آزادي که اعتقادي به ولايت مطلقه فقيه ندارند حمايت مي کنيد؟دبير کل جبهه مشارکت پاسخ داد؛التزام علمي به قانون اساسي شرط حضور در انتخابات است نه اعتقاد به قانون اساسي و دکتر ابراهيم يزدي نيز كاملا به قانون اساسي التزام عملي دارد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19451

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ناکامي گروه فشار از برهم زدن جلسه سخنراني محمد رضاخاتمي در مياندوآب، پيمان پاک مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016