چهارشنبه 3 فروردین 1384

نخست وزیر انگلیس : بحث حمله به ایران در حال حاضر مطرح نیست، مهر

تونی بلر نخست وزیر انگلیس با بیان اینکه در حال حاضر هیچ طرحی برای حمله نظامی به ایران وجود ندارد اذعان کرد که ایران عراق نیست که بتوان به آن حمله کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه ، تونی بلر نخست وزیر انگلیس با اذعان به اینکه ایران عراق نیست گفت حمله نظامی به ایران در حال حاضر اصلا مطرح نیست.


بلر در گفتگو با مجله ماهانه اسلامی انگلیس موسوم به " moslem news" گفت : اطلاعی از اینکه کدام کشور خود را برای حمله نظامی به ایران آماده می کند، ندارم .

بلر در این گفتگو به تلاش های اروپایی ها برای متقاعد کردن ایران به پایبندی به تعهداتش در زمینه برنامه هسته ای اشاره کرد.


نخست وزیر انگلیس گفت : ما درحال حاضر شیوه دیپلماتیک را ادامه می دهیم در حال حاضر هیچ کس از گزینه دیگری غیر از این سخن نمی گوید.

انگلیس و آلمان و فرانسه با حمایت آمریکا سرگرم گفتگوهای هسته ای با ایران برای متقاعد کردن این کشور به کنار گذاشتن دایمی غنی سازی اورانیوم است امری که تهران تاکید کرده است تا ابد آن را متوقف نخواهد کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تونی بلر نخست وزیر انگلیس چندی پیش در گفتگو با شبکه العربیه گفته بود اگر ایرانی ها گمان می کنند ما و آمریکایی ها در قبال پرونده هسته ای آنها همسو وهماهنگ نیستیم سخت در اشتباه هستند ما و آمریکا در یک خط هماهنگ حرکت می کنیم .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19627

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نخست وزیر انگلیس : بحث حمله به ایران در حال حاضر مطرح نیست، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016