پنجشنبه 4 فروردین 1384

علي لاريجاني: آرامش فعال كليد همبستگي است، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

كانديداي احتمالي اصولگرايان در نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت‌‏:‌‏آرامش فعال در كشور , كليد همبستگي ملي است .PHOTO1}
به گزارش ايلنا, عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در جمع مردم شهرستان فريمان, سرخس , احمدآباد و رضويه با تبريك آغاز سال 84 با تكريم شخصيت علمي شهيد" مطهري" در عرصه هاي سياسي, فرهنگي و اجتماعي تصريح كرد: شهيد علامه "مطهري" در ميان انديشه هاي غربي و شرقي مطرح در كشور, همچو شمعي روشن شد و فكر اسلامي را پايه گذاري كرد .
"لاريجاني" در ادامه گسترده شدن بيكاري را با توجه به موقعيت جغرافيايي و منابع طبيعي , ضايعه دانست و گفت: همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند؛ كشور ايران نيازمند مديران كارآمد و پر نشاط است تا ضمن خدمت به مردم‌‏, مشكلات اصلي جامعه را با برنامه ريزي اصولي حل كنند.
دكتر" علي لاريجاني" با اشاره به اينكه هدف اصلي به وجود آمدن‌‏« دولت اميد » رفع بيكاري جوانان است. نا كارآمدي مديران را علت اصلي لاينحل ماندن مشكلات مردم توصيف كرد و گفت: در سال هاي اخير , فكر و ذكر برخي مديران, صرف اموري شد كه مساله مردم نبود و بيشتر در جهت غوغا سالاري سياسي بود.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در ادامه به فساد اداري برخي دستگاه ها اشاره كرد و تصريح كرد‌‏: اگر دولت خواستار مبارزه با فساد اداري است , نبايد در اين جهت به رقابت با مردم بپردازد.
وي افزود : امروز ايران به هواي تازه در عرصه سياسي و اقتصادي نياز دارد و مردم بايد احساس كنند كه دولت و مديران در حال مبارزه با بي عدالتي هستند.
دكتر "علي لاريجاني" در ادامه به توطئه هاي اخير مقامات آمريكايي عليه كشورمان اشاره كرد و گفت‌‏: جمهوري خواهان جديد آمريكا در قبال كشورهاي منطقه خليج فارس , عجله دارند و در اين عرصه با ايران مواجه شده اند كه براي آنها تنگه احد به حساب مي آيد .
"لاريجاني" در ادامه افزود : اگر ملت ايران مي خواهد صداي آمريكا عليه كشورمان را خفه كند, رمز آن , دلاوري مسلمانان و دولت قوي و كار آمد است كه مردم ديگر دغدغه فرداي خود را نداشته باشند , در اين صورت همبستگي مردم بالا رفته و دولت هم مقتدر خواهد شد .
وي در ادامه با اشاره به پيام معظم رهبري در عيد سال 84 گفت‌‏: اگر ما دنبال همبستگي ملي هستيم اين موضوع در زماني پيش خواهد آمد كه ملت ايران احساس كند, دستگاه اجرايي كشور در حال تغيير است و خواسته هاي اصلي مردم در دستوركارمديران كارآمد و پر نشاط است .
دكتر "علي لاريجاني" برخوردهاي تشريفاتي با مفاسد اقتصادي و فساد را ناكار آمد دانست و گفت: روش ها و دستورالعمل هايي كه ضمانت اجرايي نداشته باشد, نمي تواند مفاسد اقتصادي را از بين ببرد .
"لاريجاني" در ادامه ويژگي مديران كار آمد و صادق را شجاعت در تصميم گيري و تعهد و تخصص دانست كه آگاهي از مشكلات اصلي مردم و حل آنها را وجهه همت خود قرار دهند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تصريح كرد‌‏: ما حتما در مقابل فشارهاي آمريكا, نيازمند همبستگي ملي هستيم و اين موضوع با روي كار آمد دولت مقتدر و توانمند محقق خواهد شد .
"مولوي روديني" , امام جمعي اهل تسنن شهرستان سرخس, نيز در اين مراسم گفت‌‏: دشمنان ايران, هم قسم شده اند تا عليه كشورمان توطئه كنند اما كور خوانده اند.
وي افزود : اهل تسنن نيز پا به پاي همه ملت ايران , در مقابله با دشمنان ايران لحظه اي درنگ نخواهد كرد و در مسير شكست آنها گام برخواهند داشت .
"حسيني" , نماينده مردم سرخس و فريمان در مجلس شوراي اسلامي نيز در ابتداي سخنراني دكتر لاريجاني, ضمن تقدير از حضور وي در شهرستان فريمان گفت: كشور ما به دولتي مقتدر نياز دارد تا مشكلات اصلي مردم را حل و فصل كند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19690

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علي لاريجاني: آرامش فعال كليد همبستگي است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016