جمعه 19 فروردین 1384

باهنر: كانديداي نهايي و قطعي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اواخر اسفندماه سال گذشته تعيين شده است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


اجلاس سراسري مسوولان شوراهاي هماهنگي و ستادهاي استاني انتخاباتي كانديداي نهايي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب با حضور مسوولان ستاد مركزي انتخابات روز پنج‌شنبه در تهران برگزار شد.


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين اجلاس يك روزه در ابتدا محمدرضا باهنر نايب رييس مجلس شوراي اسلامي و رييس هيات اجرايي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب با ابراز اميدواري از اين كه سال جاري به سال خوبي براي همبستگي ملي و مشاركت عمومي تبديل شود به تشريح تاثيرات حضور يك دولت قوي و كارآمد براي حل مشكلات كشور پرداخت.


وي با بيان اين كه قوه‌ي مجريه مهم‌ترين قوه‌ي كشور در جهت حل مشكلات است، به روند طي شده در شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب براي انتخاب كانديداي نهايي اين شورا اشاره و تصريح كرد: در تمامي مراحل فعاليت كميته‌ي منتخب شوراي هماهنگي در ماه‌هاي گذشته، همواره تاكيد بر ايجاد وحدت بين نيروهاي اصول‌گرا بوده است.


عضو شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب و كميته‌ي منتخب افزود: در دو انتخابات گذشته يعني انتخابات شوراهاي اسلامي و مجلس هفتم نيز در تمامي مراحل نهايت تلاش از سوي شوراي هماهنگي براي حفظ اين وحدت صورت گرفت. در اين دوره نيز با تاخيرهاي مكرر و چند باره براي تعيين و اعلام كانديداي اصول‌گرايان كوشيديم تا شوراي هماهنگي زمينه‌ساز از بين رفتن وحدت نشود بلكه وحدت‌آفرين باشد.


دبيركل جامعه اسلامي مهندسين با اشاره به اين كه كانديداي اصول‌گرايان بايستي در يك مقطع زماني قابل قبول قبل از انتخابات معلوم شود تا مجموعه هواداران و گروه‌هاي اجتماعي و سياسي بتوانند براي موفقيت وي تلاش كنند، بيان داشت: كانديداي نهايي و قطعي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اواخر اسفندماه سال گذشته تعيين شد و در اوايل ارديبهشت ماه به طور رسمي به مردم معرفي خواهد شد.


باهنر با تاكيد بر اين كه كانديدا پس از انجام بيش از 50 نظرسنجي از سوي دستگاه‌ها و موسسات متعدد تحقيقاتي و علمي كشور انتخاب شده است، افزود: كانديداي مورد حمايت شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب به هيچ وجه تغيير نخواهد كرد.


وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تعيين جدول هشت هفته‌اي زمان‌بندي فعاليت‌هاي انتخاباتي بر لزوم فعاليت قوي و منسجم شوراهي هماهنگي استان‌ها و ستادهاي انتخاباتي اجراي دقيق اين جدول تاكيد كرد.


باهنر با يادآوري اين كه ستادهاي انتخاباتي كه توسط شوراهاي هماهنگي نيروهاي انقلاب در سراسر كشور ايجاد شده‌اند، منحصرا براي كانديداي اين شورا فعاليت خواهند كرد، افزود: در عين حال شوراي هماهنگي بر رعايت حرمت تمامي كانديداها و حفظ شان آن‌ها در دوران فعاليت‌هاي انتخاباتي تاكيد دارد و به هيچ وجه موافق اقدامات تخريبي نيست.


وي، روش‌هاي تخريبي را كه برخي از جريان‌هاي سياسي و سايت‌هاي وابسته به آنان براي تخريب كانديداي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب در پيش گرفته و با نفي و تخريب ديگران درصدد اثبات خود هستند ناپسند دانست و اين جريان‌ها را از آن برحذر داشت.


عضو كميته انتخاب كانديداي شوراي هماهنگي با اشاره مجدد به تلاش اين شورا براي حفظ وحدت در ميان اصول‌گرايان گفت: ما با هدف حفظ وحدت و تلاش براي جلوگيري از تفرقه در بين نيروهاي اصول‌گرا زمان معرفي كانديداي واحد اصول‌گرايان را كه در ابتدا شش ماه قبل از انتخابات تعيين شده بود، چندين بار تا آخر سال 1383 به تعويق انداختيم ولي ديگر تاخير بيش از اين را جايز نمي‌دانيم و به زودي كانديداي نهايي خود را به مردم رسما اعلام خواهيم كرد.


پس از سخنان باهنر حدود 20 نفر از مسوولان ستادهاي انتخاباتي و شوراهاي هماهنگي نيروهاي انقلاب در استان‌هاي مختلف كشور در سخنان جداگانه‌اي با اشاره به اين كه روند فعاليت‌هاي انتخاباتي كانديداي شوراي هماهنگي در استان‌ها در وضعيت مطلوبي است به بيان شرايط و ويژگي‌هاي منطقه‌اي و سياسي استان‌هاي خود پرداختند.


در ادامه اين جلسه، محسن آژيني قائم مقام ستاد انتخابات كانديداي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب با ارايه گزارشي از روند تشكيل ستاد مركزي و ستادهاي انتخاباتي سراسر كشور اعلام كرد ستاد مركزي انتخابات و ستادهاي استان‌ها به زودي برنامه‌هاي جامع و همه جانبه‌اي را براي فعاليت‌هاي انتخاباتي كانديداي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اعلام و به مرحله‌ي اجرا خواهند گذاشت. به طوري كه تحول عمده‌اي را در فضاي انتخابات شاهد خواهيم بود.


در اين اجلاس محسن كوهكن، مسوول امور استان‌هاي ستاد مركزي انتخابات نيز به بيان وضعيت و چگونگي تشكيل و فعاليت‌هاي ستادهاي انتخاباتي اصول‌گرايان در سراسر كشور پرداخت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با بيان اين كه در حال حاضر در 23 مركز استان و در بسياري از شهرستان‌ها، ستادهاي انتخاباتي تشكيل شده و تا 25 فروردين نيز ساير استان‌ها و شهرستان‌ها ستادهاي خود را تشكيل خواهند داد، از برگزاري يك همايش هزار نفري شامل روساي شوراهاي هماهنگي و ستادهاي استان‌ها و شهرستان‌ها در اوايل ارديبهشت ماه در تهران خبر داد.


آخرين سخنران اين جلسه جواد وعيدي، مسوول كميته‌ي رسانه‌هاي ستاد مركزي انتخابات بود كه در سخنان خود با اشاره به اهميت خاص مقوله رسانه‌ها و مديريت افكار عمومي تصريح كرد: پس از اعلام رسمي نام كانديداي اصول‌گرايان در اوايل ارديبهشت وي طي يك كنفرانس خبري داخلي و خارجي مهم‌ترين برنامه‌هاي خود را براي ايجاد دولت اميد در كشور تشريح خواهد كرد.


در اين جلسه تعدادي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و افرادي كه به عنوان معين ستادهاي استان‌ها تعيين شده‌اند نيز حضور داشتند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20278

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'باهنر: كانديداي نهايي و قطعي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اواخر اسفندماه سال گذشته تعيين شده است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016