جمعه 26 فروردین 1384

عناصر گروه فشار جلسه سخنراني "تاج زاده" در اهر را بر هم زده و به تعطيلي کشاندند، پيمان پاک مهر

پيمان پاک مهر . روزنامه نگار در تبريز
www.tabriznews.com
pakmehr88@hotmail.com
Tel:0098 914 415 7400

تبريز نيوز:سرويس سياسي:چند تن از عناصر گروه فشار ، جلسه سخنراني "سيد مصطفي تاج زاده"، در شهرستان اهر را به تعطيلي کشاندند

"سيد مصطفي تاج زاده"، که به دعوت جبهه مشارکت شاخه اهر و هواداران دکتر "معين"، به اين شهر سفر کرده بود دقايقي پس از پاسخ به پرسش حاضرين چند تن از عناصر گروه فشار با بر هم زدن نظم جلسه مانع از ادامه سخنراني وي شده و با شعار هاي مرگ بر آمريکا ! ، مرگ بر منافق ! و مرگ بر ضد ولايت فقيه جلسه را به تعطيلي کشاندند.

در اين جلسه "تاج زاده"، در پاسخ به پرسشي به نقد ديدگاه هاي فرهنگي مصباح يزدي پرداخت که اين موضوع خشم عناصر گروه فشار را برانگيخت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

"عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت"، گفت:انقلاب بر اساس تفکر مطهري شکل گرفت نه بر اساس فکر آقاي مصباح. وقتي امام زنده بود اين ها اين ديدگا ه ها را مطرح نمي کردند.

برهم زنندگان جلسه در واکنش به اين اظهارات در دفاع از مصباح يزدي فرياد مي زدند ، رهبر انقلاب ، آيت الله مصباح يزدي را مطهري زمان ناميدند و شما حق نداريد به ايشان انتقاد بکنيد.

گفته مي شود حمله فيزيکي در دستور کار اين عناصر قرار نداشت.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21082

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عناصر گروه فشار جلسه سخنراني "تاج زاده" در اهر را بر هم زده و به تعطيلي کشاندند، پيمان پاک مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016