یکشنبه 28 فروردین 1384

نمايندگان استان خوزستان: عوامل شبكه خبر پراكني الجزيره را اخراج كنيد، فارس

خبرگزاري فارس: جمعي از نمايندگان استان خوزستان در تذكري به وزراي امور خارجه و فرهنگ و ارشاد اسلامي خواستار برخورد قانوني و اخراج عوامل شبكه خبر پراكني الجزيره كه در تحريك و ايجاد بحران اخير استان نقش اساسي داشتند، شدند.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس در جلسه علني امروز مجلس حداد عادل تذكرات كتبي نمايندگان را قرائت كرد.
نوعي اقدم نماينده مردم اردبيل به وزير علوم، تحقيقات، و فناوري درباره جلوگيري از پوشش دادن به سوء مديريت رئيس دانشگاه محقق اردبيلي با جمع‌آوري طومار و تهديد كاركنان و اعضاي هيات علمي آن دانشگاه تذكر داد.
مولاهويزه نماينده دشت آزادگان نيز به وزير علوم درباره جلوگيري از ايجاد فضاي نامطلوب توسط عده‌اي از دانشگاهيان در آستانه انتخابات رياست جمهوري در بين دانشجويان و به وزير آموزش و پرورش درباره جلوگيري از اعمال نفوذ يك حزب خاص براي تبليغ نامزد مورد نظر خود در آموزشگاه‌هاي دولتي با استفاده از امكانات دولتي تذكر داد.
نژاد فلاح نماينده ساوجبلاغ به وزير كشور درباره اعلام دليل عدم صدور حكم شهردار كوهسار شهرستان ساوجبلاغ عدم تصويب تشكيل شهر چهارباغ اين شهرستان و به وزير راه وترابري درباره اعلام دليل حذف جاده طالقان به هشتگرد از رديف پروژه‌هاي ملي تذكرداد.
فروزش نماينده زاهدان به وزير بهداشت درباره اعزام پزشكان پيام‌آوربه استان سيستان و بلوچستان تذكر داد.
تمدن نماينده شهركرد و دانش منفرد نماينده تفرش به رئيس جمهوردرباره دستور رسيدگي به علت چاپ تقويم‌هاي گران قيمت و برخي نشريات و كارت پستال‌هاي تبليغاتي از سوي وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شركت‌هاي دولتي از محل بودجه عمومي و ناديده گرفتن قانون بودجه از سوي آنها تذكر دادند.
مطور زاده نماينده خرمشهر، موسوي نماينده اهواز، مولاهويزه نماينده دشت آزادگان، سوداني نماينده اهواز، كعبي و انصاري نمايندگان آبادان ناصري نماينده شادگان، موسوي نماينده رامهرمز، طباطبايي نماينده ايذه و زنگنه نماينده اهواز به رئيس‌جمهوردرباره دستور رسيدگي و اعلام موضع صريح در ارتباط با نامه منتشر شده در خوزستان تذكر دادند.
حداد عادل بعد از قرائت اين تذكر گفت: رئيس جمهور دستور رسيدگي داده‌اند و اين نامه جعلي هم تكذيب شده و هر كس كه به اين نامه توجه كند تصديق مي‌كند كه آن يك توطئه بيشتر نبوده است.
عباسي نماينده رودسر، حيدري نماينده لنگرود، دقيقي نماينده آستانه، حكيمي نماينده رودبار، دلخوش نماينده صومعه سرا و نديمي نماينده لاهيجان به وزير جهاد كشاورزي درباره اقدام لازم جهت ممانعت از انحلال شركت‌ جهاد نصر گيلان وابسته به آن وزارتخانه و جلوگيري از بازگرداندن تجهيزات وماشين آلات آن به خارج از استان تذكر دادند.
شايق نماينده تبريز به رئيس جمهور درباره دستور حل مشكل منطقه آزاد تجاري ارس از جهت محدوده منطقه و تغيير هيات مديره و تعيين مديرعامل آن و به وزراي بازرگاني وجهاد كشاورزي درباره جلوگيري از تداوم گراني ميوه و اقدام مناسب براي تنظيم بازار تذكر داد.
ميرتاج الديني نماينده تبريز تبريز، به وزير آموزش و پرورش درباره پرداخت حقوق معوقه سالهاي 72 الي 79 فرهنگيان مامور به مدارس خارج از كشور تذكر داد.
همچنين ميرتاج الديني و فرهنگي نمايندگان تبريز به وزير كشور درباره پيگيري علت ممانعت از تشكيل جلسات شوراي شهر تبريز و عدم دعوت 2 نفر از اعضاي شوراي شهر با توجه به حكم قطعي آنها تذكر دادند.
سوداني و زنگنه نمايندگان اهواز، مولاهويزه نماينده دشت آزادگان به وزير كشور درباره برخورد قاطع و سريع با عوامل مخل نظم عمومي و بوجود آورنده بحران‌هاي اخير در استان‌هاي خوزستان و شناسايي عوامل مسئول و سهل‌انگار در جلوگيري از آن حوادث تذكر دادند.
مدني نماينده گناباد به وزراي بازرگاني و جهاد كشاورزي درباره رسيدگي به وضعيت اسفبار خريد شير در گناباد و رفع مشكلات دامداران منطقه و به وزير امور خارجه درباره اعلام دليل عدم پخش سرود ملي جمهوري اسلامي ايران در جريان مسابقات جهاني اسپانيا تذكر داد.
طباطبايي نماينده ايذه به وزير نيرو درباره بي‌توجهي و عدم پاسخگويي به مكاتبات از طرف شركت برق منطقه‌اي خوزستان تذكر داد.
شعباني نماينده سنندج و حيدري نماينده سقز به وزير نيرو درباره رسيدگي به عملكرد نامناسب آب و فاضلاب روستايي و شهري در خصوص عدم نظارت بر پروژه عمراني در استان كردستان و به رئيس‌جمهور درباره دستور رسيدگي به عملكرد رئيس سابق سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كردستان در خصوص اختصاص بودجه‌هاي عمراني شهرستان‌ها تذكر دادند.
نديمي نماينده لاهيجان به وزير راه و ترابري درباره تسريع در عمليات اجرايي راه به سياهكل حسب رديف بودجه‌اي و به وزير علوم درباره تسريع در راه‌اندازي دانشگاه پيام نور در شهرستان سياهكل و به رئيس‌جمهور درباره دستور تسريع درتصويب قيمت پيشنهادي وزارت جهاد كشاورزي در شوراي اقتصاد تذكر داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فتحي‌پور نماينده كليبر به وزير بهداشت درباره تسريع در رسيدگي وضعيت نابسامان شبكه بهداشت و درمان شهرستان كليبر تذكر داد.
همچنين حدادعادل گفت: مجمع نمايندگان استان فارس مصيبت وارده به دكتر طهماسبي نماينده مردم سروستان را تسليت گفته و ما هم خود را درغم ايشان شريك مي‌دانيم و به وي تسليت مي‌گوييم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21150

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نمايندگان استان خوزستان: عوامل شبكه خبر پراكني الجزيره را اخراج كنيد، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016