یکشنبه 28 فروردین 1384

تذكرات نمايندگان خوزستان به رييس جمهور در خصوص حوادث اخير اين استان، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس


سيدنظام مولاهويزه، نماينده‌ مردم دشت آزادگان به وزير علوم، تحقيقات و فناوري جلوگيري از ايجاد فضايي نامطلوب توسط عده‌اي از دانشگاهيان در آستانه‌ انتخابات رياست جمهوري در بين دانشجويان و به وزير آموزش و پرورش در خصوص جلوگيري از اعمال نفوذ يك حزب خاص براي تبليغ از نامزد مورد نظر در آموزشگاه‌هاي دولتي با استفاده از امكانات دولتي تذكر داد.


به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مطورزاده نماينده مردم خرمشهر، احمد موسوي نماينده‌ اهواز، كعبي و انصاري نمايندگان‌ آبادان، ناصري نماينده‌ شادگان، موسوي نماينده‌ رامهرمز، طباطبايي نماينده ايذه و باغ ملك و زنگنه نماينده اهواز در تذكزي به رييس جمهور رسيدگي و اعلام موضع صريح در ارتباط با نامه‌ منتشر شده در خوزستان را خواستار شدند.


حدادعادل با اشاره به اين تذكر نمايندگان، گفت كه رييس جمهور دستور رسيدگي داده است و اصل وجود آن نامه‌ هم تكذيب شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عشرت شايق، نماينده‌ مردم تبريز نيز به رييس جمهور در خصوص حل مشكل منطقه آزاد تجاري ارس از جهت محدوده منطقه و تغيير هيات مديره و تعيين مدير عامل آن و همچنين به وزيران بازرگاني و جهاد كشاورزي درباره جلوگيري از تداوم گراني ميوه و اقدام مناسب براي تنظيم بازار تذكر داد.


به گزارش ايسنا، زنگنه‌ نماينده‌ مردم اهواز، مولاهويزه نماينده دشت آزادگان و سوراني نماينده اهواز نيز از وزير كشور برخورد قاطع و سريع با عوامل مخل نظم عمومي و به وجود آورنده بحران‌هاي اخير در استان خوزستان و شناسايي عوامل مسوول و سهل‌انگار در جلوگيري از آن حوادث را خواستار شدند. همچنين به وزيران امور خارجه و فرهنگ و ارشاد اسلامي برخورد كافي و اخراج عوامل شبكه‌ الجزيره كه در تحريك و ايجاد بحران اخير استان خوزستان نقش اساسي داشته‌اند، تذكر دادند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21171

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تذكرات نمايندگان خوزستان به رييس جمهور در خصوص حوادث اخير اين استان، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016