پنجشنبه 8 اردیبهشت 1384

رد صلاحيت کانديداهاي ائتلاف جمهوريخواهان در انتخابات شوراي عمومي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علم و صنعت، ايلنا

* در صورت عدم تاييد صلاحيت کانديداهاي ائتلاف جمهوريخواهان؛ به كانديداي اصلاح طلبان پيشرو انتخابات رياست جمهوري اجازه حضور در دانشگاه داده نمي‌‏شود


تهران- خبرگزاري كار ايران

اصلاح طلبان در انتخابات انجمن اسلامي اقليت را تشكيل مي‌‏دهند.
مصطفي خسروي در گفتگو با خبرنگار ايلنا با اشاره به رد صلاحيت كانديداهاي اين ائتلاف از سوي هيئت نظارت دانشگاه علم و صنعت ايران، گفت: از ميان 86 كانديدايي كه براي شركت در انتخابات شوراي عمومي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علم و صنعت ايران ثبت نام كرده بودند، 46 نفر توسط هيئت نظارت دانشگاه رد صلاحيت شدند و از ميان 40 نفر تاييد شده 35 نفر متعلق به نيروهاي نزديك به برخي ديگر از تشكلات دانشجويي هم راستا با جناح محافظه كار در دانشگاه علم و صنعت مي‌‏باشند.
وي افزود: اين درحالي است كه طبق آيين نامه انجمن اسلامي، اين افراد صلاحيت حضور در اين تشكل را ندارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

"مصطفي خسروي" با اشاره به اين مطلب كه تنها 5 نفر از تاييد صلاحيت شدگان از نيروهاي چپ دانشگاه علم و صنعت هستند، اظهار داشت: 2 نفر از اين 5 نفر از اعضاي ائتلاف جمهوري‌‏خواهان است و اين ائتلاف خود متشكل از 2 فراكسيون مدرن و سنتي دفتر تحكيم وحدت است.
دبير ستاد جمهوري‌‏خواهان خاطرنشان كرد: ائتلاف جمهوري‌‏خواهان ضمن اعتراض به رد صلاحيت اعضاي خود و نيروهاي چپ دانشگاه اعلام مي‌‏كند كه اجازه نخواهد داد دانشگاه محل تبليغ آن دسته از اصلاح طلباني شود كه با شعار "ايستادگي تا پايان" وارد عرصه انتخابات مي‌‏شوند.
وي در پايان گفت: در صورت عدم تاييد صلاحيت كانديداهاي ائتلاف جمهوريخواهان، مانع از حضور كانديداي اصلاح طلبان پيشرو در انتخابات رياست جمهوري, در دانشگاه مي‌‏شويم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21716

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رد صلاحيت کانديداهاي ائتلاف جمهوريخواهان در انتخابات شوراي عمومي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علم و صنعت، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016