پنجشنبه 15 اردیبهشت 1384

جميله كديور: فضاي مطلوب پس از دوم خرداد ‪ ۷۶‬، موجب شتابزدگي برخي دوستان مطبوعاتي شد، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۲/۱۵‬
داخلي. فرهنگي. مطبوعات. دوازدهمين نمايشگاه

"جميله كديور" دبيركل انجمن روزنامه‌نگاران زن ايران (رزا) گفت: اگر داعيه طرفداري از مطبوعات حرفه‌اي را داريم، بايد اجازه دهيم حرفه‌اي‌ها به اين عرصه وارد شوند.

وي عصر پنجشنبه باحضور در غرفه ايرنا، ضمن انتقاد از سياسي كاري‌هاي بيش از حد برخي از نشريات در سال‌هاي اخير، گفت: سياسي شدن بيش از حد فضا يكي از عوامل ايجاد شكاف بين مردم و مطبوعات بود.

كديور افزود: فضاي مطلوبي كه پس از دوم خرداد ‪ ۷۶‬ايجاد شد، موجب شتابزدگي برخي دوستان مطبوعاتي شد و همين امر بهانه خوبي براي عده‌اي فراهم كرد تا تر و خشك را با هم بسوزانند.

وي همچنين درباره وضعيت نشريات زنان در نمايشگاه مطبوعات گفت: نشريات زنان هم از نظر كيفي و هم از لحاظ كمي نسبت به سال‌هاي گذشته افزايش مشهودي داشته‌اند اما در فضاي حاكم بر اين نشريات نيز متاثر از فضاي كلي عرصه مطبوعات، نوعي ياس و سردي ديده مي‌شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

كديور در ادامه از مطرود بودن سالن مربوط به انجمن‌هاي تخصصي نسبت به ساير سالن‌ها و غرفه‌هاي مطبوعات انتقاد كرد و گفت: بيشتر انجمن‌هاي صنفي نسبت به محل غرفه خود در اين سالن معترضند.

وي افزود: بهتر بود مكان غرفه‌هاي انجمن‌هاي حرفه‌اي صنفي در كنار نشريات مربوط به حوزه تخصصي آنان سامان دهي مي‌شد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22112

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جميله كديور: فضاي مطلوب پس از دوم خرداد ‪ ۷۶‬، موجب شتابزدگي برخي دوستان مطبوعاتي شد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016