سه شنبه 20 اردیبهشت 1384

مهدي حبيبي دبير انجمن دانشگاه اميركبير خطاب به رئيس قوه قضاييه: حوزه خصوصي زندگي‌‏ام مورد تعرض قرار گرفته است، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

مهدي حبيبي؛ دبير انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه اميركبير با ارسال نامه‌‏اي به هاشمي شاهرودي؛ رئيس قوه قضاييه مدعي شد؛ در اكثر باز‌‏جويي‌‏هايم صحبتي از اتهام نبود، بلكه مورد تهديد و تحقير قرار گرفتم.

به گزارش "ايلنا"، در بخشي از اين نامه آمده است: طي روزهاي اخير و پيش از آن بخشنامه‌‏اي از سوي جنابعالي در مورد رعايت حقوق شهروندان و عدم ورود نيروهاي امنيتي و قضايي به حوزه خصوصي افراد انعكاس يافته است، خود مي‌‏دانيد كه دستگاه‌‏هاي امنيتي و اطلاعاتي به دليل داشتن ابزارهاي خاص مي‌‏توانند آرامش را از زندگي افراد سلب و فضاي رعب و وحشت را بر جامعه حاكم كنند.
حبيبي در ادامه نامه خود مدعي شده است: اينجانب مهدي حبيبي به عنوان يك شهروند ايراني كه حوزه خصوصي زندگي‌‏ام مورد تعرض قرار گرفته و بارها توسط نيروهاي تحت امرتان احضار و مورد بازجويي قرار گرفته‌‏ام و همزمان با بازجويي نكاتي از زندگي خانوادگي‌‏ام در جهت اعمال فشار به اينجانب گوشزد شده است، خواستم تا با ارسال نامه به آن مقام، خواهان پايان يافتن روند موجود شوم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در ادامه اين نامه آمده است: در روزهاي اخير نيز طي يك تماس تلفني مورد تهديد قرار گرفتم و به علت پرسيدن سوال در جلسه دانشجويي از آقاي دكتر معين؛ كانديداي رياست جمهوري مورد مواخذه و عتاب قرار گرفتم لذا از جنابعالي تقاضا دارم به اين مشكل بنده رسيدگي كنيد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22358

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهدي حبيبي دبير انجمن دانشگاه اميركبير خطاب به رئيس قوه قضاييه: حوزه خصوصي زندگي‌‏ام مورد تعرض قرار گرفته است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016