پنجشنبه 29 اردیبهشت 1384

ممانعت از برگزاري سخنراني احمد شيرزاد در بندر عباس، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس


در نشست مردمي كه قرار بود با حضور دكتر احمد شيرزاد (نماينده مجلس ششم و عضو شوراي مركزي جببه مشاركت) در مسجد قدس بندر عباس برگزار شود، بنا به دستور يكي از مسوولين استان از برگزاري آن ممانعت به عمل آمد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، به گفته مسوول كميته اطلاع رساني و تبليغات دفتر دكتر معين در هرمزگان، اين نشست كه قرار بود تحت عنوان ”انتخابات آزاد و اصلاح طلبان پيشرو“ در عصر روز سه شنبه با حضور دكتر شيرزاد برگزار شود لغو گرديد.

وي با اشاره به اين كه جهت انجام اين مراسم تمام مراحل قانوني طي شده بود، گفت: عليرغم اينكه اين نشست داراي مجوز از وزارت كشور بوده و تمام مراحل قانوني آن نيز طي شده بود و حتي از چند روز قبل نيز اطلاع رساني دقيقي در اين خصوص صورت گرفته بود، باز هم به دلايل نامعلوم در مسجد به روي مردم بسته شد و حتي تعداد از پارچه‌هايي كه جهت اطلاع رساني در سطح شهر نصب شده بود، جمع آوري گرديد.

وي دلايل انتخاب مسجد قدس جهت برگزاري اين مراسم را به علت اينكه يك مكان و پايگاه مرمي بوده دانست و افزود: از آنجا كه مسجد خانه خدا و خانه مسلمانان است و از قديم الايام نيز تمامي مراسمات مذهبي و سياسي در مساجد برگزار مي‌شد و حتي عامه مردم نيز راحت تر مي‌توانند در مسجد حضور يابند، تصميم گرفتيم اين مراسم را در مسجد قدس كه از بزگترين مساجد شهر بندر عباس است، برگزار كنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي گفت: تمام همانگي‌هاي لازم را با اعضاء هيات امناء مسجد انجام داديم و حتي مبلغي نيز به حساب مسجد واريز شد، ولي متأسفانه به يكباره در شب قبل از مراسم اعلام شده كه نمي‌توان در اين مسجد نشست مردمي برگزار كنيد.

وي در پايان با اشاره به اينكه به مسبوق به سابقه بودن بستن در مسجد در اين استان گفت: بستن در مسجد به روي مردم در هرمزگان از قبل از انتخابات دوم خرداد استارت آن زده شده و نمونه بارز آن براي اولين بار در ارديبهشت سال 76 در مراسمي كه قرار بود با حضور سيد هادي خامنه‌اي در جمع طرفداران و حاميان خاتمي در مسجد حاجي آباد برگزار شود به همين سرنوشت دچار شد و به دستور امام جمعه و فرماندار وقت اين شهرستان در سه قفله گرديد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22865

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ممانعت از برگزاري سخنراني احمد شيرزاد در بندر عباس، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016