شنبه 14 خرداد 1384

آرمين: اقتدارگرايان با تخريب دولت خاتمي نگذاشتند مردم نسبت به دستاوردهاي دولت اصلاحات اطلاع پيدا كنند، ايلنا

* با شعار "مرگ" گفتن نمي‌‏توانيم روابط خارجي خود را اصلاح كنيم

تهران- خبرگزاري كار ايران

سخنگوي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي، گفت: اگر دستاوردهاي دولت اصلاحات را با نقطه شروع آن در هشت سال گذشته مقايسه كنيم به عظمت اين دستاوردها پي مي‌‏بريم.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، محسن آرمين طي سخناني در جمع مردم بروجرد، گفت: ما در طول اين هشت سال، فراز و نشيب‌‏هاي زيادي داشتيم و اكنون پس از اين دوره در آستانه يك گام ديگر هستيم.
وي با اشاره به دستاوردهاي دولت اصلاحات، افزود: در هشت سال گذشته واژه‌‏هايي مانند حزب، جامعه مدني و NGOها در ادبيات سياسي و اجتماعي ما نبود، اما امروز مي‌‏بينيم كه در شهرهاي بزرگ و كوچك مردم به مشاركت در امور خود مشغولند.
آرمين با اشاره به دستگيري وبلاگ نويسان، گفت: امروز ما مي‌‏بينيم كه بعد از آزادي،‌‏اين افراد به مطالبه حق خود مي‌‏پردازند و دستگيركنندگان آنها از پيگيري پرونده نگران هستند.
عضو سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي، ادامه داد: دستاوردهاي دولت خاتمي فقط در مسايل سياسي نيست، بلكه بخش اعظم آن در مسايل اقتصادي است كه متأسفانه اقتدارگرايان به علت تخريب چهره دولت خاتمي نگذاشتند مردم در رابطه با آن اطلاع پيدا كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عضو ستاد انتخاباتي معين، افزود: يكي از راه‌‏هايي كه باعث رشد اقتصادي مي‌‏شود، جذب سرمايه‌‏هاي خارجي است كه اين مساله با به وجود آوردن فضاي امن در جامعه به وجود مي‌‏آيد.
آرمين اضافه كرد: ما بايد روابط خارجي خود را با كشورهاي ديگر بهبود بدهيم و با مرگ گفتن نمي‌‏توانيم روابط خارجي خود را اصلاح كنيم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23757

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آرمين: اقتدارگرايان با تخريب دولت خاتمي نگذاشتند مردم نسبت به دستاوردهاي دولت اصلاحات اطلاع پيدا كنند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016