جمعه 20 خرداد 1384

برای آزادی زندانیان سیاسی به صورت متحد اعتراض کنیم! جمعیت دفاع از جبهه جمهوری و دمکراسی در ایران - بلژیک

از روز سه شنبه هفدهم خرداد 1384، اقای ناصر زرافشان وکیل خانواده قتل های زنجیره ای و عضو کانون نویسندگان ایران، دست به اعتصاب غذا زده است. ظرف سه سال گذشته، بیماری دکتر ناصر زرافشان به دلیل بی توجهی مسئولین زندان روز به روز افزایش یافته است. در واقع ایشان ازبدیهی ترین حقوق اولیه انسانی همچون دسترسی داشتن به پزشک و درمان ضرور برای معالجه بیماری خود محروم شده است.
آقای ناصر زرافشان در نامه ای که خطاب به مردم ایران نوشته اند، اعلام کرده اند که: " برای احقاق طبیعی ترین و ابتدائی ترین حقوق خود، وسیله دیگری جز جان خویش در اختیارندارم و از روز سه شنبه 17 خرداد دست به اعتصاب غذای نامحدود خواهم زد و این ماراتن مرگ را تا پایان ادامه خواهم داد. تا اگر هدف از رفتاری که با زندانیان سیاسی مستقل می شود مرگ تدریجی انان در زندان بنحوی باشد که کسی مسئول ان تلقی نشود، این دسیسه را بی اثر سازم و مسئولین ان را به روشنی در منظرو میدان دید جامعه و مردم قرار دهم."

جمعیت دفاع از جبهه جمهوری و دمکراسی در ایران - بلژیک بدین طریق اعلام می دارد که رهبران جمهوری اسلامی اقایان خاتمی، خامنه ای و شاهرودی مسئول مستقیم هر اتفاقی که در زندان برای ناصر زرافشان روی دهد، می باشند. جمعیت از تحصن خانواده زندانیان سیاسی در جلوی زندان اوین برای ازادی ناصر زرافشان و دیگر زندانیان سیاسی حمایت همه جانبه می کند. جمعیت بار دیگر از همه نیروهای دمکرات و جمهوریخواه می خواهد که به شرایط بوجود امده در لحظه کنونی توجه بیشتری نشان دهند و هر چه وسیع تر کارزار مشترک برای ازادی ناصر زرافشان، اکبر گنجی، فعالین حقوق بشری، دانشجوئی، وبلاگ نویسان و دیگر ازادیخواهانی که در زندان های جمهوری اسلامی تحت انواع فشارها و محدویت ها قرار دارند، به راه بیاندازند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ما از هر ابتکار و حرکتی که توسط نیروهای جمهوریخواه دمکرات به صورت مشترک برگزار شود اعلام حمایت خواهیم کرد. زمان را دریابیم و به یاری انها رخیزیم!


زنده باد ازادی
جمعیت دفاع از جبهه جمهوری و دمکراسی در ایران - بلژیک

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24160

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برای آزادی زندانیان سیاسی به صورت متحد اعتراض کنیم! جمعیت دفاع از جبهه جمهوری و دمکراسی در ایران - بلژیک' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016