سه شنبه 14 تیر 1384

الهه کولايي: كنگره جبهه مشاركت براي بررسي شرايط موجود و راهكارهاي‌‏آتي برگزار مي‌‏شود، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

معاون دبيركل جبهه مشاركت ايران اسلامي اعلام كرد كه كنگره اين حزب به منظور تحليل و بررسي شرايط موجود و راهكارهايي آتي طي دو ماه آينده برگزار مي‌‏شود.

الهه كولايي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، افزود: تصميم گيري در مورد سياست‌‏ها و برنامه‌‏هاي كلي و تشكيلات جبهه مشاركت از وظايف اين كنگره است كه اواخر تابستان و يا اوايل پاييز برگزار خواهد شد.
وي با تأكيد بر اين كه جبهه مشاركت ايران اسلامي هر دولتي كه در ايران مستقر شود را به عنوان نماينده منافع و حقوق مردم ايران مورد دقت و نظارت قرار خواهد داد، افزود: جبهه مشاركت در چارچوب ضوابط و مقررات قانوني در دفاع از حقوق و آزادي‌‏هاي قانوني مردم ايران فعاليت و اعلام نظر خواهد كرد.
كولايي تصريح كرد: وظيفه و برنامه احزاب سياسي اين است كه هر جرياني كه قدرت را در دست دارد، تحت نظارت و ارزيابي مستمر قرار داده و در زمينه‌‏هاي مختلف به نقد و ارزيابي آن بپردازد و در چارچوب برنامه‌‏ها و اهداف اعلام شده، تلاش‌‏هاي سازمان يافته و متشكل خود را ادامه دهد.
معاون دبيركل جبهه مشاركت ايران اسلامي دستيابي اين حزب به روزنامه و رسانه را به منظور انتقال ديدگاه‌‏ها و نظرات، ضرورتي حياتي ارزيابي كرد كه جبهه مشاركت ايران اسلامي براي بدست آوردن اين امكانات، بر پايه ضوابط و شرايط قانوني تلاش خواهد كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: داشتن ابزار براي انتقال ديدگاه‌‏ها از ضروريات انكارناپذير هر حزب سياسي است كه مورد غفلت جبهه مشاركت قرار نخواهد گرفت.
كولايي دستيابي جبهه مشاركت ايران اسلامي به امكانات رسانه‌‏اي را موكول به اعمال روش‌‏ها و اقداماتي دانست كه در عمل مشخص خواهد كرد كه آيا امكان انتقال ظرفيت‌‏هاي قانوني موجود به عرصه عمل وجود دارد.
وي خاطر نشان كرد: جبهه مشاركت ايران اسلامي به منظور تأمين اهداف خود و تحقيق نيازها و خواسته‌‏هاي مردم ، با رويكردي مثبت به فضاي آينده جامعه، از تمامي ظرفيت‌‏هاي قانوني استفاده خواهد كرد.

Copyright: gooya.com 2016