شنبه 18 تیر 1384

ميردامادي: كميته‌ي سه نفره‌اي جبهه دموكراسي خواهي و حقوق بشر را پيگيري مي‌كند، ايسنا

ميردامادي، عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت ايران اسلامي در اصفهان گفت: با بررسي جبهه‌ي دموكراسي‌خواهي و حقوق بشر يك شوراي سه نفره متشكل از دكتر محمدرضا خاتمي، رجبعلي قرروي و بنده تشكيل شده است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، وي افزود: اين شورا تا هفته‌ي آينده گزارش خود را به دكتر معين و ديگر گروه‌ها ارائه خواهد داد و گامهاي سياسي براي تشكيل اين جبهه كه وظيفه‌اش پيگيري دموكراسي و حقوق بشر است و نه كار حزب، برداشته خواهد شد.

نماينده مجلس ششم شوراي اسلامي ضمن بررسي دلايل شكست در انتخابات گفت: نظرسنجي‌هايي كه فقط در شهر انجام شد، عدم برقراري رابطه با توده و انتقال مفاهيم مورد نظر به آنها، فعاليت حزب نامرئي متشكل از نيروهاي مسلح و ناظرين شوراي نگهان و كميته امداد از دلايل شكست‌ها بود.

دكتر ميردامادي از گسترده‌ شدن و منسجم شدن تشكيلات حزبي در تمامي شهرها و به خصوص روستاها خبر داد و گفت: گفتمان اصلاحات جذابيت خود را براي مردم از دست داده و تجربه ثابت كرده كه مردم هميشه به تغيير راي مي‌دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در پايان ضمن استقبال از تشكيل حزب توسط هاشمي و كروبي گفت: دولت آينده مشاركت و دو حزب ياد شده در انتخابات ائتلاف تشكيل خواهند داد و اميدواريم كه در آينده شاهد برپايي انتخابات باشيم؛ چرا كه ديگر عوامل اجرايي و نظارت يكدست شده‌اند و ديگر دغدغه اصلي آزادي انتخابات نيست بلكه سالم بودن آن مد نظر است.

Copyright: gooya.com 2016