دوشنبه 27 تیر 1384

بیانیه حزب الله خطاب به رهبر معظم انقلاب: سرنوشت سعید امامی در انتظار رضا گلپور است، آفتاب

[برگرفته از خبرگزاري آفتاب]

بيانيه شماره 1 جمعي از جوانان حزب الله پيرامون دستگيري رضا گلپور

باسمه تعالي
مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي، رييس‌جمهور منتخب جناب آقاي احمدي‌نژاد و امت شهيدپرور
حدود يك هفته از دستگيري و بازداشت موقت فرزندي از فرزندان برومند ملت، نويسنده و محقق جوان و پركار، برادر رضا گلپور به اتهام تهيه‌ي نامه‌اي با عنوان «آقاي خاتمي هوشيار باش! چشمان اطلاعاتي شما تبهكاران بين‌المللي‌اند» به دست وزارت اطلاعات مي‌گذرد و در اين مدت شاهد برخوردي ناجوانمردانه و به دور از انصاف طي روند دستگيري و قبل و بعد از آن با ايشان و خانواده‌اش از سوي مدعيان سربازي امام زمان عجل‌الله تعالي فرجه‌الشريف بوده‌ايم و بر خود فرض مي‌دانيم با بيان برخي حقايق تلخ ماجرا، ذهن امت مسلمان را روشن و دست مفسدان را رو نماييم:

1ـ برادر گلپور از همان ابتداي نگارش نامه‌ي مذكور (حدود 9 ماه پيش) آقاي ... معاون جناب آقاي يونسي را در جريان قرار داده و يكي از مديران كل آن معاونت، آقاي ... مسؤول برقراري ارتباط و همكاري و نظارت بر طرح اين برادر محقق شده ولي با كمال تأسف به جاي برخوردي معقولانه و درخور شأن دستگاه امنيتي كشور، شاهد حركت‌هايي به دور از عقل و خرد با نيت‌هاي سوء از سوي آن معاونت بود كه به مواردي از آن در بندهاي بعدي اشاره خواهد شد.

2ـ در حركتي بسيار زشت و نابخردانه، چند ماه پيش دوستان امنيتي به وسيله آقاي ... مرد هزار چهره و مخوف مطبوعاتي، به هدف تخريب چهره‌ي اين برادر و زمينه‌سازي براي برخوردهاي فعلي، با انتشار خبري جعلي در روزنامه ... اين جوان حزب‌اللهي و غيور را كه شرح حالش براي آقايان اظهرمن‌الشمس است را به شاخه‌هاي جاسوسي و اطلاعاتي رژيم صهيونيستي مرتبط دانسته كه البته مجال پاسخگويي به آن در اينجا وجود ندارد و شما را به پاسخ خود آقاي گلپور به اين اتهام زشت رهنمون مي كنيم.

3ـ يكي از اتهامات ايشان اخاذي از وزارت اطلاعات است كه در اين خصوص دو مورد قابل ذكر است:
الف) همين اتهام نشانه‌ي صحت نامه‌ي مذكور است و نقض‌كننده‌ي اتهام ديگر مبني بر نشر اكاذيب و دروغ پراكني. زيرا اگر مسائل مطرح شده در نامه‌ي مذكور كذب باشد، ديگر ارزشي براي اخاذي نخواهد داشت.
ب) پيشنهاد تطميع و دادن رشوه‌ي چندصدميليون توماني براي عدم انتشار و بايگاني شدن نامه‌ي مذكور و يا واگذاري آن براي انتشار به وزارت اطلاعات از سوي آن وزارت، چندين بار مطرح شده بود كه با مقاومت برادر گلپور روبه‌رو شده و راه به جايي نبرده بود.

4ـ راه حل بعدي آقايان، ارعاب و تهديد بود كه آن هم راه به جايي نبرد. اما شايد براي مردم روشن شدن عمق حماقت و عداوت آقايان، بيان چند جمله از تهديدها جالب باشد:
الف) آقاي گلپور! شما كه بزرگتر از سعيد امامي (مرحوم) نمي‌باشيد. شما را هم به آن سرنوشت دچار مي‌كنيم و بعد از گذشت يكي، دو ماه، آب‌ها از آسياب خواهد افتاد.
ب) اگر به كارتان ادامه دهيد، شما را به زندان خواهيم انداخت و آنچنان پرونده‌اي براي شما فراهم خواهيم كرد كه كمتر از بيست سال به زندان نيفتيد.
از اينگونه خزعبلات در گوش اين برادر زياد خوانده شده كه در صورت لزوم زمان، مكان و شخص گوينده را نيز افشا خواهيم كرد.

5ـ در ادامه و پس از مشاهده‌ي استقامت اين برادر، با طرح موضوع رساندن اين جزوه مستقيما به دست مقام عظماي ولايت، سعي داشتند جزوه را از چنگ ايشان دربياورند كه البته اين حيله نيز با زيركي اين جوان برومند ناكام ماند.

6ـ در تاريخ 10 / 4 / 84 ساعت 9 صبح، آقايان در يك اقدام ناجوانمردانه قصد ربودن آقاي گلپور را بدون حكم قاضي و مرجع صلاحيت‌دار از محل زندگي ايشان (شهرك دولت آباد) با سه خودروي پرايد و يك موتور پولسار ـ كه شماره‌هاي آنها در صورت لزوم افشا خواهد شد ـ داشتند كه با ذكاوت ايشان و بسيج محله، تيرشان به سنگ خورد.

7ـ برادر رضا گلپور در تاريخ 16 / 4 / 84 با حكم قاضي ناحيه‌ي هفت فرودگاه به جرم نشر اكاذيب دستگير مي‌شود و به حكم ايشان مقرر مي‌شود كه با قرار وثيقه‌ي 30 ميليون توماني آزاد شود، اما با كارشكني آقايان، ايشان با قرار وثيقه‌ي مذكور آزاد نشده و پرونده به شعبه‌ي امنيت دادگاه انقلاب فرستاده مي‌شود.

8ـ برخوردهاي بسيار زشتي كه در حين دستگيري و بعد از آن با خود ايشان و همسر مكرمه (همسر ايشان، همسر شهيد مي‌باشند) و خانواده‌ي محترمش صورت گرفت، خود قصه‌اي مفصل است كه البته در اين مقال نمي‌گنجد و شايد بعدا به آن نيز بپردازيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در پايان به اين برادران عزيز عرض مي‌كنيم كه ماه پشت ابر نمي‌ماند و افكار و ديدگان اين مردم غيور نظاره‌گر تمامي شماست و از مسؤولين و مردم هم مي‌خواهيم نگذارند يكي از اميدهاي انقلاب و فرزند پركار ملت به همين راحتي و اينچنين مظلومانه به خاطر بيان حقايق لگدمال كساني شود كه دستگاه امنيتي كشور را جولانگاه خود مي‌دانند و اينگونه اعمالشان از ترس رسوايي گذشته‌ي خودشان است! نه دفاع از امنيت ملي! و با بستن سنگ‌ها و رهايي سگ‌ها، كل زحمات مجموعه‌ي خدوم و گمنام و زحمتكش آن وزارتخانه را نيز زير سؤال مي‌برند.
در صورت لزوم و احساس وظيفه در آينده‌ي نزديك، اطلاعات ديگري در اختيار امت حزب‌الله قرار خواهد گرفت.

ان حزب الله هم الغالبون
جمعي از جوانان حزب الله

Copyright: gooya.com 2016