دوشنبه 27 تیر 1384

اظهارات يكي از مسوولان بيمارستان ميلاد درمورد چگونگي پذيرش "اكبر گنجي"، ايرنا

يكي از مسوولان بيمارستان ميلاد تهران گفت : "اكبر گنجي" براي عمل جراحي در ناحيه زانو ، از زندان اوين به اين بيمارستان منتقل شده‌است.

اين مسوول بيمارستان ميلاد كه خواست نامش ذكر نشود، بعداز ظهر روز دوشنبه به خبرنگار قضايي ايرنا، افزود: بنا به درخواست دادستان تهران از جمعي از پزشكان بيمارستان ميلاد ، اكبر گنجي روز جمعه توسط تعدادي از پزشكان اين بيمارستان ويزيت شد.

وي تصريح كرد كه با تشخيص مينيسك (پارگي زانو)، گنجي از عصر روز گذشته(يكشنبه) جهت عمل جراحي در بيمارستان ميلاد بستري شد.

به‌گفته اين مسوول بيمارستان ، حال عمومي گنجي خوب و تغذيه غذاي پروتئين دار دارد.

تعدادي از خبرنگاران امروز (دوشنبه) به‌دنبال آگاهي از بستري شدن اكبر گنجي در بيمارستان ميلاد تهران، به اين بيمارستان مراجعه كردند ، اما از ديدار و گفت وگوي آنان با وي جلوگيري شد.

مسوولان حراست و روابط عمومي بيمارستان تهيه هرگونه خبر و تصويربرداري از اكبر گنجي" را منوط به‌هماهنگي با مسوولان دادسراي عمومي و انقلاب و اخذ مجوز اعلام كرده‌اند.

اين درحالي است كه دادستان عمومي و انقلاب تهران نيز امروز در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اعلام كرد كه " اكبر گنجي " براي جراحي و درمان مينيسك پاي راستش، به بيمارستاني در خارج از زندان منتقل شد.

" سعيد مرتضوي " افزود كه انجام عمل جراحي مينيسك پاي گنجي براساس نظر شوراي پزشكان متخصص و معاينه‌كننده وي صورت مي‌گيرد.

بگفته وي، گنجي پس از انجام عمل جراحي و درمان، به زندان اعاده مي‌شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خبرنگاران موفق به ديدار و صحبت با اكبر گنجي نشدند

خبرنگاران خبرگزاري جمهوري اسلامي و ديگر رسانه‌ها به‌دنبال آگاهي از بستري شدن اكبر گنجي در بيمارستان ميلاد تهران ، به اين بيمارستان مراجعه كردند اما تا اين ساعت (13.33 به وقت تهران) موفق به ديدن و گفت وگو با گنجي نشدند.

"اكبر گنجي" روزنامه‌نگار زنداني صبح امروز(دوشنبه) براي انجام عمل جراحي مينيسك پاي راستش به بيمارستان ميلاد تهران منتقل شد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اظهارات يكي از مسوولان بيمارستان ميلاد درمورد چگونگي پذيرش "اكبر گنجي"، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016