دوشنبه 27 تیر 1384

مرتضوي در گفتگو با فارس: گنجي پس از پايان درمان به زندان بازگردانده خواهد شد

خبرگزاري فارس: دادستان عمومي و انقلاب تهران با اشاره به انتقال اكبر گنجي به بيمارستان براي درمان مينيسك پاي راست تاكيد كرد: گنجي پس از پايان درمان به زندان بازگردانده خواهد شد.


سعيد مرتضوي دادستان عمومي و انقلاب تهران در گفتگو با خبرگزاري فارس بيان داشت: اكبر گنجي مرتب از مواد غذايي مقوي و پروتئيني استفاده مي‌كند و بنا به نظريه اخير شوراي پزشكان متخصص، نامبرده از نظر وضعيت عمومي در سلامت كامل به سر مي‌برد.
مرتضوي افزود: گنجي اساساً در اعتصاب غذا نيست و عملكرد برخي رسانه‌ها براي جنجال در اين زمينه به منظور ايجاد فشار و جنگ رواني است.
وي ادامه داد: روز جمعه شورايي متشكل از پزشكان متخصص در امور گوش و حلق و بيني، داخلي و جراحي عمومي در محل بهداري زندان اوين اكبر گنجي را مورد معاينه كامل قرار داده و پس از بررسي سوابق وي تاكيد كردند: گنجي از نظر فشار خون، علائم حياتي و نتيجه آزمايشات در سلامت كامل به سر مي‌برد.
مرتضوي در ادامه افزود: هنگامي كه شوراي پزشكي كه روز جمعه گذشته از گنجي معاينه به عمل آوردند به دليل اينكه وي از ناحيه زانو احساس درد داشت، عكس MRI موجود در بهداري تحويل پزشكان گرديد تا درباره آن اظهار نظر كنند و بر اساس بررسي انجام شده ديروز غروب شوراي پزشكي خطاب به زندان اوين اعلام نمود كه مينيسك پاي راست گنجي پاره شده و احتياج به عمل جراحي دارد، پيرو نظريه مذكور نامبرده بلافاصله جهت درمان و عمل مينيسك پا به بيمارستان اعزام شد.
مرتضوي گفت: جاي بسي شگفتي است كساني كه در رسانه‌ها به گنجي توصيه مي‌كنند، دست از اعتصاب غذا بردارد، مشوق اصلي او هستند كه دست به اعمال غير متعارف بزند و از اينكه نامبرده از مواد غذايي استفاده كرد و در سلامت كامل بسر مي‌برد بسيار نگران و ناراحت هستند.
دادستان تهران به كساني كه عليرغم واهي بودن ادعاي غذاي گنجي به وي توصيه مي‌كنند دست از اين كار بردارد و اينگونه نامه‌ها را سوژه خبري خود كرده‌اند توصيه كرد دست از اين اقدامات سياسي و غير واقع بردارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تاكيد كرد: شهروندان فهيم از اينگونه دروغ پردازي‌ها خسته شده‌اند و توجهي به اين قبيل تبليغات ندارند.
دادستان عمومي و انقلاب تهران تصريح كرد: دادسرا صرفاً در چارچوب موازين قانوني اقدام كرده و تسليم اينگونه زياده خواهي‌ها و جوسازيهاي كاذب نخواهد شد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مرتضوي در گفتگو با فارس: گنجي پس از پايان درمان به زندان بازگردانده خواهد شد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016