چهارشنبه 29 تیر 1384

سالاركيا: آن‌قدر براي جان گنجي ارزش قائليم كه او را به بيمارستان منتقل كرده‌ايم، ايسنا

اين مددجو دوران آمادگي براي عمل مينيسك پا را در بيمارستان پشت سر مي‌گذارد

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسي


معاون امور زندان‌هاي دادستاني استان تهران با مساعد اعلام كردن وضعيت جسماني گنجي گفت: در حال حاضر اين مددجو دوران آمادگي براي عمل مينيسك پا را در بيمارستان پشت سر مي‌گذارد.


محمود سالاركيا با اعلام اين خبر به خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: در حال حاضر هيچ محدوديتي براي ملاقات با گنجي وجود ندارد. خانواده‌ي وي با او ملاقات داشته‌اند و در مورد وكلا نيز به واسطه‌ي آن‌كه امكانات بيمارستان اجازه‌ي چنين ملاقات‌هايي را نمي‌دهد مي‌توانيم در صورت تقاضا و با موافقت گنجي، او را به زندان و قسمت مربوط به اين امر برده و سپس او را مجددا به بيمارستان منتقل كنيم.


وي در واكنش به اظهارات يك وكيل دادگستري مبني بر ممانعت دادستاني از انجام ملاقات وي با گنجي با تاكيد بر اين‌كه گنجي بعد از اطلاع از اين مساله با انجام چنين ملاقاتي موافقت نكرد افزود: در تمام دوران بررسي اتهام گنجي در دادگاه و بعد تجديدنظرخواهي نسبت به حكم صادر شده براي وي امور حقوقي اين محكوم توسط غلامعلي رياحي انجام مي‌شد اما در حال حاضر كه گنجي دوره‌هاي پاياني محكوميتش را طي مي‌كند شاهد مراجعه گسترده وكلا به وي جهت بر عهده گرفتن وكالت او هستيم كه اين امر جاي سوال دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

معاون امور زندان‌هاي دادستاني تهران درباره‌ي چگونگي وضعيت محكوميت گنجي بعد از انجام مداوايش نيز اظهارداشت: گنجي يا هر محكوم ديگري بايد دوره محكوميتش حتي اگر يك روز از آن باقي مانده باشد را طي كند اما چنان‌چه گنجي درخواست عفو يا آزادي مشروط كند بعد از بررسي در اين‌باره تصميم مي‌گيريم.


وي درباره‌ي شايعه‌ي مربوط به وضعيت جسماني گنجي تاكيد كرد: براي جان گنجي، آن‌قدر ارزش قائل هستيم كه او را براي مداوا به بيمارستان منتقل كرده‌ايم و معتقديم كساني‌كه با نام دوستان وي شايعاتي را درباره‌ي وخيم بودن وضعيت جسمي گنجي مطرح مي‌كنند، كساني هستند كه در واقع آب به آسياب دشمن مي‌ريزند.

Copyright: gooya.com 2016