پنجشنبه 30 تیر 1384

عضو ارشد جبهه مشاركت: تغيير در برنامه‌‏هاي جبهه مشاركت در وضعيت جديد كشور ضروري است، ايلنا

*در شرائط فعلي انفعال را بر خلاف مسووليت‌‏ها و وظايف خود مي‌‏دانيم
تهران- خبرگزاري كار ايران

جلال جلالي‌‏زاده گفت: تاكتيك‌‏ها و استراتژي‌‏هاي جديد جبهه مشاركت ايران اسلامي متناسب با شرايط سياسي پس از انتخابات در كنگره آتي حزب اتخاذ مي‌‏شود.

اين عضو ارشد جبهه مشاركت ايران اسلامي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با اشاره به كنگره اين حزب، كه نيمه اول مردادماه برگزار مي‌‏شود، خاطر نشان كرد: احزاب سياسي بايد متناسب با شرايط سياسي و وضعيت كشور اهداف و برنامه‌‏هاي جديدي را اتخاذ كنند و بر همين اساس جبهه مشاركت تاكتيك‌‏هاي لازم را براي موضع‌‏گيري متناسب با شرايط جديد، اتخاذ خواهد كرد.
وي افزود: جبهه مشاركت ايران اسلامي با توجه به اهداف و مرامنامه خود موقعيت كشور و مصالح مردم راهكارهاي لازم را در پيش مي‌‏گيرد تا از ايجاد يأس و سرخوردگي در بين مردم جلوگيري به عمل آورد.
جلالي‌‏زاده با بيان اين كه جبهه مشاركت به عنوان حزبي كه خارج از قدرت قرار گرفته است، انفعال را بر خلاف مسووليت‌‏ها و وظايف خود مي‌‏داند، دفاع از حقوق مردم و نقد دولت را وظيفه اين حزب دانست كه با ايجاد تغييراتي در ساختار و بدنه حزب و به منظور فعال‌‏تر شدن و جذب نيروهاي كارآمدتر و جوان‌‏تر انجام خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با اشاره به جلساتي كه در شوراي مركزي جبهه مشاركت ايران اسلامي در مورد جبهه دموكراسي‌‏خواهي و حقوق بشر تشكيل مي‌‏شود، گفت: جبهه مشاركت در حال مذاكره با احزاب و شخصيت‌‏هاي حقوقي و حقيقي به منظور تدوين منشور جبهه دموكراسي‌‏خواهي و حقوق بشر و مشخص شدن چارچوب‌‏ها و اهداف اين جبهه است.
به گفته جلالي‌‏زاده چنين جلساتي در ساير احزاب و گروه هاي خواهان عضويت در جبهه دموكراسي‌‏خواهي و حقوق بشر نيز تشكيل مي‌‏شود.

Copyright: gooya.com 2016