یکشنبه 2 مرداد 1384

الهه كولايي امروز در دادسراي كاركنان دولت حاضر شد، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۵/۰۲‬
داخلي. اجتماعي. قضاييه. كولايي.

"الهه كولايي" نماينده مردم تهران در مجلس ششم روزيكشنبه درشعبه دوم دادسراي كاركنان دولت حاضر شد و به سوالات بازپرس در خصوص اتهام مطرح شده ، پاسخ داد.

وي پس از اتمام جلسه بازپرسي به خبرنگار قضايي ايرنا توضيح داد: اين پرونده به دوران نمايندگي اينجانب در مجلس شوراي اسلامي و به سخنان اينجانب در ديدار با هيات پارلماني هلند مربوط مي‌شود.

وي گفت: در آن ديدار كه در اواخر سال ‪ ۱۳۸۲‬در خود مجلس برگزار شد، من به مشكلات فرهنگي و تاريخي كشورمان و دشواري‌هاي اصلاحات اشاره كردم.

وي افزود: پيش از جلسه بازجويي امروز نيز در ارتباط با همين اتهام به دادسرا احضار شدم و از من بازجويي به‌عمل آمد.

نماينده تهران در مجلس ششم تصريح كرد: ظاهرا دفاعيات و توضيحات من براي دادسرا قانع‌كننده نبود و پرونده من به دادگاه ارسال شده‌است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با اعلام اينكه از تاريخ تشكيل دادگاه بي‌اطلاع است، افزود: اكنون بنده با قرار كفالت آزاد بوده و منتظر تشكيل دادگاه هستم.

كولايي در ادامه اين گفت وگو، اظهارات خود را در جلسه يادشده را بر پايه وظايف قانوني نمايندگي دانست و گفت: طبق مواد ‪ ۸۴‬و ‪ ۸۶‬قانون اساسي نماينده حق دارد در هر زمينه‌اي اظهارنظر كند و از نظر من ، اين اقدام دادسرا ، خلاف قانون است.

الهه كولايي چهارشنبه گذشته احضاريه كتبي براي مراجعه به دادسراي كاركنان دولت دريافت كرد كه در آن اشاره‌اي به موضوع اتهامي وي نشده بود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'الهه كولايي امروز در دادسراي كاركنان دولت حاضر شد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016