دوشنبه 3 مرداد 1384

مردان خاتمی در کابینه احمدی نژاد! آفتاب

آفتاب : منابع نزدیک به احمدی نژاد خبر از تایید برخی از وزرای کابینه خاتمی برای حضور در دولت آتی داده اند. بنا بر این گزارش در شرایطی که انتخاب چهره های کارآزموده تبدیل به معضل احمدی نِژاد شده است ، برخی رایزنی های انجام شده در نهایت به نتیجه نهایی رسیده است . در میان چهره هایی که به نظر می رسد در دولت آتی نیز حضور داشته باشند می توان از احمد مسجد جامعی ، یونسی، توفیقی نام برد.
------------------------------------------

حضور احمد مسجد جامعی در وزارت ارشاد در حالی قطعی شده به نظر می رسد که پیش از این از صفار هرندی به عنوان نامزد نهایی این پست نام برده می شد. تغییر نظر احمدی نژاد به باور نزدیکان وی ناشی از رویکرد تند هرندی به مقوله فرهنگ و احتمال برانگیخته شدن اعتراضات گسترده در میان اقشار فرهنگی است. بدین ترتیب رییس جمهور منتخب ترجیح داده است تا از احمد مسجد جامعی که تا حدودی با سیاست های فرهنگی وی نزدیک است به عنوان وزیر ارشاد استفاده کند. هر چند انتظار می رود با گذر زمان و تثبیت موقعیت ترکیب کابینه تا حد زیادی دستخوش تغییر شده و احمدی نژاد در نهایت افرادی کاملا همسو با خود را روانه کابینه کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در سازمان تربیت بدنی نیز به نظر می رسد بر خلاف پیش بینی های اولیه مبنی بر حضور سردار آجرلو در این سمت ، مهندس مهرعلیزاده همچنان در پست خود باقی بماند. حضور مهرعلیزاده در این سمت با توجه به محبوبیت وی در میان اقلیت آذری زبان ها می تواند احمدی نژاد را نسبت به حمایت مطلق نمایندگان آذری زبان مجلس مطمئن کند. ضمن اینکه مهرعلیزاده به دلیل مشخصه های شخصیتی خود از توانایی همراهی با هر تفکری برخوردار است!

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مردان خاتمی در کابینه احمدی نژاد! آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016