سه شنبه 4 مرداد 1384

فرماندار حامي معين بر کنار شد، تبريزنيوز

تبريز نيوز:سرويس سياسي:"کاظمي" فرماندار کليبر پيش از تشکيل دولت اصول گرايان برکنار شد.

"کاظمي" از فرمانداران مردمي دولت خاتمي ، عضو جبهه مشارکت ايران و از حاميان "دکتر معين" کانديداي اصلاح طلبان پيشرو در دور نهم انتخابات رياست جمهوري ايران بود که گفته مي شود با تلاش يک نماينده مجلس و همراهي "شهامت نيا" معاون سياسي استانداري آذربايجان شرقي و با حکم "دکتر سبحان الهي"استاندار آذربايجان شرقي بر کنار شد.

شنيده ها حاکيست ،مقامات بلند پايه سياسي وزارت کشور در تلاش هستند تا معاون سياسي و استاندار آذربايجان شرقي را از چنين تصميمي سياسي منصرف سازند.

گفته مي شود ،برخي از بخشداران اين استان قصد دارند در حرکتي اعتراضي استعفاي دست جمعي دهند.

دکتر سبحان الهي به همراه برخي از مديران و نمايندگان اين استان از حاميان هاشمي رفسنجاني در دور نهم انتخابات رياست جمهوري ايران بودند.

کارشناسان بر اين باورند ، يکي از دلايل ناکامي دولت خاتمي به کار گماردن افراد در پست هاي سياسي و اجرايي بود که هيچ اعتقادي به آرمان هاي دولت اصلاح طلب نداشتند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پيشتر "دکتر کريم عابدي"، معاون سياسي استانداري آذربايجان شرقي و عضو شوراي مرکزي جبهه مشارکت آذربايجان شرقي به همراه "اروجعلي محمدي"، فرماندار تبريز از حاميان سرسخت اصلاحات و مدافع آزادي اطلاع رساني و حقوق بشر بودند که در اعتراض به انتخابات نمايشي مجلس هفتم استعفا دادند.

"جبهه مشارکت ايران شاخه آذربايجان شرقي"، تاکنون واکنشي نسبت به اين خبر از خود نشان نداده است.

پيمان پاک مهر-روزنامه نگار در تبريز
www.tabriznews.com
pakmehr88@hotmail.com
Tel:00989144157400

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فرماندار حامي معين بر کنار شد، تبريزنيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016