جمعه 14 مرداد 1384

خبرگزاري فارس "يك گروه حامي گنجي" را مسئول ترور قاضي مقدس معرفي کرد

به گزارش خبرگزاري فارس سازمان جوانان چريك‌هاي فدايي خلق از گروههاي حامي اكبر گنجي مسئوليت ترور قاضي احمدي مقدس را بر عهده گرفت.


به گزارش خبرگزاري فارس در بيانيه اين گروه كه در سايت اينترنتي آن درج شده، آمده است: «قاضي مسعود احمدي مقدس توسط هسته هاي چريكي به هلاكت رسيد.»
فارس نوشته است، گروهك ضدانقلابي چريكهاي فدايي خلق كه از جمله گروههاي ضد انقلابي به شمار مي‌رود، پيش از اين نيز از جمله دعوت كنندگان گنجي به كنفرانس برلين به شمار مي‌رفت.
خبرگزاري فارس ادامه داده است که "گنجي پس از شركت در كنفرانس برلين و بازگشت به ايران از سوي شهيد قاضي مقدس محاكمه و به زندان محكوم شد.
چريك‌هاي فدايي خلق در سالهاي زندان گنجي نيز از جمله مدافعان وي به شمار رفته و اخيراً نيز در بيانيه‌اي به همراه سه گروه ديگر ضدانقلاب از اعتصاب غذاي گنجي حمايت كرده بود."

شهيد قاضي احمدي مقدس بعد از ظهر سه شنبه گذشته در خيابان احمد قصير تهران به ضرب گلوله به شهادت رسيد.

در همين حال يك منبع آگاه به خبرگزاري فارس گفت: «با توجه به اينكه هيچ يك از گروههاي تروريستي مطرح از جمله گروهك منافقين تاكنون مسئوليت اين ترور را برعهده نگرفته است، احتمال مي‌رود ادعاي گروه چريك‌هاي فدايي خلق براي نشان دادن وفاداري به گنجي بوده و واقعيت خارجي نداشته باشد.»
وي افزود: «در عين حال نهادهاي امنيتي كشور در جريان بررسي اين ترور در حال بررسي همه احتمالات موجود هستند و هيچ فرضي را از نظر دور نخواهند داشت.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خبرنامه گويا - به رغم خبر خبرگزاري فارس، در اطلاعيه اين سازمان چريکي اسمي از اکبر گنجي مشاهده نمي شود و حتي در هيچ جاي سايت (وبلاگ) منسوب به اين گروه، حمايت آنها از اکبر گنجي صريحا اعلام نشده است و در مقابل در مطلبي تحت عنوان "قابل توجه دوستان و دشمنان اکبر گنجی" انتقادات زيادي را نيز به وي منتشر کرده اند.

خبرگزاري فارس بدون اشاره به تعدد گروه هايي که با نام "فدايي" فعاليت مي کنند، حمايت گروه هايي نظير فدائيان خلق ايران (اکثريت) را به حساب گروه کوچک و کمتر شناخته شده "سازمان مخفی جوانان مسلح -- چریکهای فدائی" گذاشته است. در زير متن اطلاعيه اين گروه را مي خوانيد:

قاضي مسعود احمدي مقدس سرپرست مجتمع قضائي ارشاد توسط هسته های چریکی به هلاکت رسید

معاون قصاب و جلاد مرتضوی -- مسعود احمدی مقدس توسط همان هسته چریکی که امام جمعه دد منش کرج و مزدور خامنه ای در شیراز که مسئول اجرای نماز جمعه در ان استان بود در خیابان احمد قصیر واقع در میدان ارژانتین به سزای ددمنشیها و جنایتهای خود رسید. سازمان مخفی جوانان مسلح بار ها وبارها در اعلامیه های خود عنوان کرده بود که در اینده ای نزدیک تعدادی از دادستان ها ی جلاد توسط این سازمان به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید و ما بار دیگر این اطلاعیه را در سایت درج می کنیم . سازمان مخفی جوانان مسلح مسئولیت به هلاکت رسیدن این مزدور وجانی را با قاطعیت بر عهده می گیرد .

کمیته مرکزی سازمان مخفی جوانان مسلح


اين گروه پيش از اين نيز انفجار بمب در اهواز را به خود نسبت داده بود.

- سايت سازمان مخفی جوانان مسلح -- چریکهای فدائی

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خبرگزاري فارس "يك گروه حامي گنجي" را مسئول ترور قاضي مقدس معرفي کرد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016