پنجشنبه 3 شهریور 1384

گفتگوی علی کشتگر با رادیو فردا درباره پیشینیه تروریستی وزیر کشور جدید

مجلس شورای اسلامی به 17 وزیر از 21 وزیر پیشنهادی کابینه محمود احمدی نژاد رای مثبت داده. مصطفی پورمحمدی از جمله کسانی بود که رای آورد و در راس وزارت کشور قرار گرفت الیاس نادران از نزدیکان محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی و عضو مجلس هفتم در مخالفت با نامزدی مصطفی پورمحمدی برای وزارت کشور صحبت کرد و گفت این شخص چون اطلاعاتی بوده فضای کشور را اطلاعاتی می کند الیاس نادران گفت: "تصور کنید که روابط با کشورهایی که در آنجا پرونده هایی علیه ما وجود دارد، به شکلی باشد که وقتی وزیر کشور در آنجا حضور می یابد به همان بهانه او را دستگیر کنند". الیاس نادران به این ترتیب به صراحت بر دست داشتن وزیر کشور آقای احمدی نژاد در ترورهای خارج از کشور صحه گذاشت:
در گفتگو با علی کشتگر روزنامه نگار و فعال سیاسی مقیم پاریس امین آرمین از او می پرسد نگرانی الیاس نادران از چیست؟
علی کشتگر: ببینید، آقای پورمحمدی به همراه سعید امامی یکی از معاونین وزارت اطلاعات در دوره فلاحیان بوده و در وزارت اطلاعات از جمله مامورشناسائی و سرکوب روحانیون مخالف آقای خامنه ای بوده. یعنی همین نقشی که در دادگاه ویژه روحانیت همکار دیگر ایشون آقای محسن اژه ای داشته، او در وزارت اطلاعات داشته. به غیر از این در جریان قتل های زنجیره ای پائیز 77 حتما می دانید که آقای پورمحمدی یکی از متهمان قتل های زنجیره ای پائیز 77 است و مسئوولیت مستقیم او در این جنایات مدتها مورد بحث رسانه های ایرانی و خارجی بوده است. علاوه براین در تمام دورانی که ترورهای سیاسی در داخل و خارج ایران رخ داده و می دانید که حدود 200 ترور در دوره فلاحیان در داخل و خارج ایران اتفاق افتاده ایشون یکی از معاونان وزارت اطلاعات و معاون فلاحیان بوده و بنابراین طبعا در تمام پرونده های جنایاتی که در آینده در خارج از ایران دنبال خواهد شد نام وزیر کشور جدید جمهوری اسلامی حتما آورده خواهد شد بعنوان یکی از شاهدان و یا یکی از متهمان این جنایات. علاوه بر این او در اوایل انقلاب حدود سیصد نفر را در مقام رئیس دادگاه انقلاب در استان هرمزگان به اعدام محکوم کرده که برخی از آنها نوجوانان زیر 18 سال بودند. در جریان قتل عام های سال 67 حجت الاسلام پورمحمدی یکی از قاضی هائی بود که به دستوراو اعدام های وسیع و هولناک را اجرا کردند. حالا این شخص وزیر کشور جدید جمهوری اسلامی است. خوب پس اغراق نیست اگر بگوئیم الان در ایران یک نیرویی حاکمیت مطلق را با تبانی آقای خامنه ای بدست آورده که یک قرائتی مطلقا فاشیستی و سرکوبگرانه از دین اسلام دارد و از این نظر بوده که در گذشته همواره همین جریان بعنوان القاعده و یا طالبان ایرانی ازش نام برده شده حالا این جریان امروز به قدرت رسیده و 8 نفر از اعضای کابینه آقای احمدی نژاد و خود وی از شاگردان مستقیم مصباح یزدی و یا از پیروان صدیق او هستند. این افراد هم اکنون همه پستهای کلیدی مثل وزارت کشور، وزارت اطلاعات، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که آقای صفار هرندی معاون آقای شریعتمداری به عهده گرفته، وزارت خارجه و وزارت دفاع، همه این پستهای کلیدی در کابینه آقای احمدی نژاد را این فاشیستهای مذهبی برعهده دارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خود احمدی نژاد هم می دانیم که چه پیشینه ای دارد و حتی در جریان شهردار شدنش، در مجلس صحبت شد که او بخاطر پرونده هائی که دارد بهتر است شهردار تهران نشود منتها پرونده اطلاعاتی ایشان که آقای یونسی هم ازش اسم برد، عده ای از نمایندگان اصلاح طلب هم برش انگشت گذاشتند چند مورد مختلف است یکی صحبت این بود که ایشون جزو قاتل های دکتر سامی بوده یکی دیگر صحبت این بود که خود آقای احمدی نژاد هم در بسیج در یک سری از قتل های مذهبی و سیاسی مختلف در درون ایران شرکت داشته به هرحال ایشون حداقل پرونده ای داشت که از نظر اصلاح طلبان و از نظر وزیر اطلاعات یعنی آقای یونسی صلاح نبود که بعنوان شهردار تهران انتخاب بشه الان رئیس جمهور شده و واقعا اغراق نیست اگر ما بگوئیم که متاسفانه الان در ایران کابینه تروریست ها و یا کابینه کسانی که طالبان ایرانی نامیده می شوند روی کار آمده است.
صدای علی کشتگر بود روزنامه نگار و فعال سیاسی ایرانی مقیم پاریس در گفتگو با امیر آرمین
علی کشتگر می گوید مصطفی پورمحمدی وزیر کشور تائید شده در مجلس شورای اسلامی از عاملین کشتارهای دستجمعی در زندانهای کشور در سال 1367 بوده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گفتگوی علی کشتگر با رادیو فردا درباره پیشینیه تروریستی وزیر کشور جدید' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016