جمعه 4 شهریور 1384

همسر گنجی می گوید مسئولان هیچ اقدامی برای بیرون آوردن وی از قرنطینه بیمارستان میلاد انجام ندادند: مصاحبه رادیوفردا با معصومه شفیعی

همسر اکبر گنجی، نویسنده زندانی، یک هفته پس از آنکه وی بعد از 72 روز، به اعتصاب غذای خود پایان داد، سرانجام چهارشنبه موفق شد با او دیدار کند. خانم معصومه شفیعی در مصاحبه با رادیو فردا می گوید: حال عمومی گنجی نسبتا خوب بود و پزشکان رسما اعلام کردند می تواند از بیمارستان خارج شود، اما علیرغم قول و قرارهائی که برای شکستن اعتصاب غذا به اکبر گنجی داده شده است، هنوز مسئولان اقدامی برای ترخیص وی از قرنطینه بیمارستان میلاد انجام نداده اند. خانم شفیعی می افزاید: ما بیصبرانه منتظریم انشاالله به قول و قرارهایشان عمل کنند و ظرف یکی دو روز آینده آقای گنجی به منزل مراجعت کند.

برای شنيدن گفت و گو اينجا را کليک کنيد.

اکبر گنجی که هفته پیش پس از 72 روز به اعتصاب غذای خود پایان داد، شب گذشته توانست با همسرش معصومه شفیعی دیدار کند. خانم شفیعی در مصاحبه با رادیو فردا می گوید:

معصومه شفیعی: من به اتفاق خانواده ام شب گذشته در محل بیمارستان میلاد با آقای گنجی دیدار 40 دقیقه ای داشتیم و حال عمومی ایشان نسبتا خوب بود و در این دیدارشان گفتند که پزشکان با نوشتن نامه ای به مسئول بیمارستان آقای گنجی را ترخیص کردند. ولی خوب هنوز هیچ اقدامی در جهت بیرون آوردن ایشان از بیمارستان صورت نگرفته است. قول و قرارهایی هم که باآقای گنجی گذاشته شده بود در محل آی سی یو و بر آن اساس آقای گنجی اعتصابشان را شکستند هنوز از سوی مسئولان عملی نشده و ما بیصبرانه منتظریم انشاالله به قول و قرارهایشان عمل کنند و ظرف یکی دو روز آینده آقای گنجی به منزل مراجعت بکنند. چون بچه های من در فضای روحی مناسبی بسر نمی برند. در چندماه اخیر نگرانی ها و اضطرابها و فشارهای روحی بسیاری بهشان وارد شده. و من خیلی مناسب می دانم و آرزو دارم که آقای گنجی هرچه سریعتر بیایند منزل و ما ترتیب مسافرتی را بدهیم و انشاالله بچه ها از این دغدغه های ناشی از اعتصاب غذای ایشان و خبرهای نگران کننده ای که هرچند وقت یکبار می رسید بیرون بیایند و برای سال تحصیلی تازه یک نیروی تازه ای پیدا کنند و تقریبا مثل بچه های دیگر بروند مدرسه. چون وضعیت ما وضعیت خیلی ویژه ای است.

مسعود ملک (رادیو فردا): خانم شفیعی آقای گنجی تنها شرط شکستن اعتصاب غذا را آزادی بی قید و شرط از زندان گذاشته بود. این قول و قرار هایی هم که از طرف مسئولان داده شد آیا در همین راستا هست؟

معصومه شفیعی: درمورد این قول و قرار ها اصلا فرصت صحبت نشد ولی همینقدر که آقای گنجی از نتیجه مذاکرات راضی بود نشان می داد که به هرحال به نوعی خواست های ایشان برآورده شده. یعنی می شود.

م.م: آیا ضرب الاجلی هم برای برآورده شدن این خواست ها معین شده؟

معصومه شفیعی: همین چندروزی باقی مانده امیدواریم که این چند روز اقامت آخری بشود انشاالله.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

Copyright: gooya.com 2016