جمعه 4 شهریور 1384

مهدي كروبي: اگر من رئيس جمهور مي شدم- كه نگذاشتند- با تشكيل جلساتي مي‌‏گذاشتم همه آزادانه حرف بزنند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

مهدي كروبي گفت: نشست‌‏هاي خصوصي و عمومي بايد توسط خاتمي و موسوي‌‏خوئيني‌‏ها براي نقد و آسيب شناسي عملكرد صاحبان قدرت و اصلاحات تشكيل شود.

مهدي كروبي در پيش كنگره حزب اعتماد ملي گفت: حالا كه انتخابات تمام شده است، ما بايد نقد قدرت را با تشكيل نشست هاي خصوصي وعمومي و ميزگرد و يا هرگونه كه صلاح است، تشكيل دهيم تا به وسيله آن اعمال خود را بررسي كنيم. حداقل جريان اصلاحات اين كار را انجام دهند و ببينند كه چگونه جرياني كه هشت سال پيش منسجم بوده است، امروز نتوانسته با انسجام در انتخابات مختلف پيروز شود.

وي افزود: كساني كه از قدرت كنار رفته اند، عملكرد خود را بررسي و به نقاط ضعف و قدرت خود بپردازند و هيات منصفه را افكار عمومي قرار دهند كه به اعتقاد به من اين كار از دست خاتمي و موسوي خوئيني ها بر مي‌‏آيد .

وي ادامه داد: وزير كشور، وزيراطلاعات و گروه هاي سياسي و ديگراني كه حرف داشتند، بيايند و حرفهاي‌‏شان را مطرح كنند كه در غير اين صورت دزد بازار مي شود و همه مي گويند" دزد را بگيريد" و خود دزد صدايش از همه بلندتر است و يك عده بي جهت در اين ميان تنها مي‌‏دوند.

رئيس سابق مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: امروز سال 84 است، سال 57 نيست كه 5 نفر دور هم جمع شوند و يك مشت متملق و چاپلوس حرف‌‏هايي بزنند و تحويل‌‏مان دهند، اگر من رئيس جمهور مي شدم- كه نگذاشتند اين اتفاق بيفتد- به همه حرفها و انتقادهاي تند گوش مي‌‏كردم و با تشكيل جلساتي مي‌‏گذاشتم همه آزادانه حرف بزنند.

وي گفت: من از همه كساني كه در شرايط دشوار در ستاد انتخابات حضور يافتند، تقدير و تشكر مي‌‏كنم، آنها در شرايطي در ستاد حاضر شدند كه از هر طرف مورد هجمه و تهاجم بوديم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

Copyright: gooya.com 2016