سه شنبه 15 شهریور 1384

اردوي سالانه دفتر تحكيم وحدت دهه آخر شهريور ماه برگزار مي‌‏شود، ايلنا

مسوول مركز مطالعات و تحقيقات دفتر تحكيم وحدت از برگزاري اردوي سالانه اين تشكل در دهه آخر شهريور ماه در يكي از دانشگاه‌‏هاي سراسر كشور خبر داد.

مجيد حاجي‌‏بابايي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، ضمن اعلام اين خبر و بيان اينكه صدور مجوز براي برگزاري اين نشست محك مناسبي براي پايبندي مسوولان به شعار عدالت است، گفت: اقتضاي عدالت، ايجاد فرصت‌‏هاي برابر براي انديشه‌‏هاي متفاوت است تا بتوانند خود را عرضه كنند و مورد داوري و قضاوت مردم قرار گيرند.
وي تصريح كرد: در صورت عدم صدور مجوز براي برگزاري اين اردو، دفتر تحكيم وحدت اعتراض خود را به شكل مقاومت مدني در درون دانشگاه پيگيري مي‌‏كند چون اين تشكل به هيچ عنوان حاضر به ترك عرصه دانشگاه نيست و سعي مي‌‏كند تا موقعيت خود را در درون دانشگاه حفظ كند.
حاجي‌‏بابايي اظهار داشت: دفتر تحكيم وحدت به عنوان فراگيرترين تشكل دانشجويي ايران مشروعيت خود را از پشتيباني و حمايت دانشجويان مي‌‏گيرد و حاضر نيست دانشگاه را به عنوان خانه خود ترك كند.
وي ضمن انتقاد به افرادي كه قصد منفعل كردن دفتر تحكيم وحدت را دارند، گفت: ما نسبت به تحركاتي كه درصدد اخراج دفتر تحكيم وحدت از دانشگاه هستند، به شدت معترضيم و انتظار داريم تا زمينه حضور فعال و جدي دفتر تحكيم وحدت در درون دانشگاه فراهم شود.
عضو شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت افزود: وزير علوم، تحقيقات و فناوري دولت احمدي‌‏نژاد بايد تلاش كند تا سياست‌‏زدگي جريان دانشجويي را از بين ببرد و سعي كند تا بر اساس ملاك‌‏هاي پذيرفته‌‏شده فعاليت تشكل‌‏هاي دانشجويي به دفتر تحكيم وحدت اجازه فعاليت قانوني و رسمي دهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حاجي‌‏بابايي تصريح كرد: با توجه به اينكه ما همواره مخالف عملكرد اپوزيسيون دفتر تحكيم وحدت بوديم و همچنين نمي‌‏خواستيم اين تشكل به عنوان بازوي حاكميت عمل كند، انتظار داريم با توجه به مواضعي كه برخي از دبيران انجمن‌‏هاي اسلامي و تعدادي از اعضاي شوراي مركزي اين تشكل اعلام كرده‌‏اند و قصد تغيير در استراتژي اين اتحاديه را دارند، زمينه براي فعاليت گسترده‌‏تر مجموعه دانشجويي فراهم گردد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اردوي سالانه دفتر تحكيم وحدت دهه آخر شهريور ماه برگزار مي‌‏شود، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016