چهارشنبه 16 شهریور 1384

اسدالله بادامچيان: تشكيل جبهه‌‏اي از نهضت آزادي تا موتلفه اسلامي تنها يك شوخي است، ايلنا

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي گفت: اگر اصلاح‌‏طلبان در خط امام و رهبري قرار گيرند و بر اساس تفكر ولايي و فقاهي حركت كنند، مي‌‏توانند به حاكميت بازگردند و در دايره ولايت و نظام قرار گيرند.

اسدالله بادامچيان در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، اظهارات حجاريان مبني بر تشكيل جبهه‌‏اي از نهضت آزادي تا موتلفه اسلامي را تنها يك شوخي خواند و گفت: تا زماني كه نهضت آزادي به شيوه قبلي خود ادامه مي‌‏دهد و بوش از اصلاح‌‏طلبان حمايت مي‌‏كند، موتلفه اسلامي كه در طول عمر خود در مسير انقلاب و خط امام بوده و هيچ‌‏گاه با استكبار جهاني و آمريكا سازش نكرده است، نمي‌‏تواند با آنها در يك جبهه مشترك همكاري كند.
وي تصريح كرد: مغز متفكر اصلاحات (حجاريان) امروز اعلام مي‌‏كند كه اصلاحات از نظر انديشه, تفكر و خط مشي سياسي مرده است بنابراين اصلاح‌‏طلبان امروز مي‌‏خواهند حول جنازه اصلاحات جمع شوند.
بادامچيان گفت: اصلاح‌‏طلبان در طول هشت سال گذشته بدترين تصفيه حساب‌‏ها را با حزب موتلفه اسلامي ‌‏كردند به گونه‌‏اي كه يكباره چند هزار مدير و مسوول حزب موتلفه از سمت‌‏هاي خود كنار گذاشتند، حالا چگونه ما مي‌‏توانيم با اينها كار كنيم و يكي شويم، نمي‌‏دانم؛ اين مساله اصلا ممكن نيست.
وي افزود: اصلاح‌‏طلبان چنان نيروهاي ما را تصفيه كردند كه امروز چينش نيروهاي جناحي, حزبي و باندي براي دولت جديد مشكل ايجاد كرده است و اگر رييس‌‏جمهور بخواهد آنها را كنار بگذارد، مي‌‏گويند اتوبوس مسوولان را برد و اتوبوس مسوولان را آورد، واقعاً اين مساله امروز براي ما تبديل به يك معضل شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين عضو ارشد حزب موتلفه اسلامي خاطر نشان كرد: ما نبايد كاري به اصلاح‌‏طلبان گذشته داشته باشيم كه به يك سري مسائل متهم هستند و اگر نزد مردم افشا شوند، منفورتر از گذشته خواهند شد.

Copyright: gooya.com 2016