چهارشنبه 23 شهریور 1384

احمدي نژاد در جمع گروهي از ايرانيان مقيم نيويورک: تمام مقاومت‌ها در برابر فرهنگ اسلامي و انقلاب از بين خواهد رفت، ايرنا

رييس جمهوري در جمع ايرانيان مقيم نيويورك حضور يافت نيويورك، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۶/۲۳‬
خارجي. سياسي. احمدي نژاد. مجمع عمومي.

"محمود احمدي نژاد" رييس جمهوري ايران شامگاه سه‌شنبه در جمع شماري از ايرانيان مقيم نيويورك گفت: مشكلات سر راه ملت بزرگ ايران بسيار كوچكتر از آن است كه بتواند در مقابل اراده اين ملت مقاومت كند.

رييس جمهوري خطاب به ايرانيان مقيم آمريكا افزود: شما نماينده و نماد ملت بزرگ ايران هستيد و ملت ما امروز پرچمدار فرهنگ و نهضت اسلامي در دنيا است.

وي اظهار داشت: ترديد نكنيد ملت بزرگ ايران امروز تاثيرگذارترين ملتها در عرصه جهاني است و فرهنگ، تمدن، آداب و اعتقادهاي ملت ايران در دنيا تاثيرگذار و طالبين زيادي دارد.

احمدي نژاد گفت: شما ملتي هستيد كه نظامي ارزشي، اعتقادي و فرهنگ منسجم و دستور كار بسيار روشن و مترقي براي زندگي بشر دارد و همه را نيز سخاوتمندانه به دنيا عرضه مي‌كند.

وي افزود: در شرايطي كه تمامي مكاتب امتحان خود را پس داده و نتوانسته‌اند جامعه انساني را به نقطه مطلوب برسانند، ملت ايران است كه براي همه مشكلات راه حل مي‌دهد و نظام فكري آن از كمال انسجام و هدفمندي بسيار روشني برخوردار است.

رييس جمهوري خطاب به ايرانيان مقيم آمريكا اظهار داشت: شما نماينده ملتي با سابقه بسيار درخشان هستيد كه سالها پرچمدار تمدن بشري بوده و بخش عمده‌اي از آنچه كه بشر از علم و اخلاق دارد، مديون مجاهدت ملت بزرگ ايران است.

احمدي نژاد گفت: ملت ايران هزاران سال پاك و موحد زندگي كرده و امروز هم پرچمدار توحيد و زندگي پاك در دنيا است. شما سفير چنين ملت بزرگي هستيد و بايد در عملكرد، زندگي و رفتارتان اين ويژگي‌هاي ملت ايران متبلور باشد.

وي افزود: مطمئنا با عشق به انقلاب، اسلام و كشور عزيز و تعالي ملت ايران زندگي مي‌كنيد، به اين عشق و توجه به ايران، ملت، انقلاب و اسلام بيافزاييد.

احمدي نژاد در ادامه گفت: ترديد نكنيد و بدانيد آن هديه‌اي كه ملت ايران امروز به بشريت تقديم مي‌كند بزودي آوازه و ابعاد آن دنيا را خواهد گرفت.

كساني كه چشم روشن‌بين دارند آشكارا در خواهند يافت كه تمام مقاومت‌ها در برابر فرهنگ اسلامي و انقلاب از بين خواهد رفت و ترديد نكنيد كه آينده بزودي از آن اسلام، انقلاب اسلامي و ملت بزرگ ايران خواهد بود.

امروز در داخل كشور، روحيه، مطالبات مردم و فضاي عمومي ايران، همسان سال ‪ ۵۷‬است با اين تفاوت كه ‪ ۲۷‬سال تجربه نيز بر آن افزوده شده است.

مردم ما امروز با اتكا به تجربه ‪ ۲۷‬ساله خود، همان آرمان‌هاي انقلاب را روشنتر و با شجاعت، تدبير و قدرت بيشتري دنبال مي‌كنند.

فضاي معنوي كه در كشور ما حاكم است در تاريخ بي‌مانند بوده و اينها بشارت مي‌دهد كه مشكلات پشت سرگذاشته خواهد شد و پيروزي‌هايي پياپي نصيب اين ملت مي‌شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به ارزشها و قدرت انقلاب تكيه كنيد و از منافع اسلام و كشورتان با شجاعت، روشن‌بيني، حكمت و تدبير دفاع نماييد.

احمدي نژاد همچنين به دشواري‌هاي كار بويژه در حوزه دفاع از منافع و سياست خارجي اشاره كرد و اظهار داشت: كار در اين بخش بسيار پيچيده، مشكل، مستمر و بسيار دقيق است لذا ارزش اين كار هم بسيار زياد است.

رييس جمهوري با قدرداني از زحمات كاركنان نهادهاي ايراني در نيويورك گفت: صيانت از تماميت و منافع ملت ايران در عرصه سياست خارجي و در مراكز دشوار ديپلماسي، كاري بسيار دشوار، ارزشمند و مجاهدتي ماندگار است.

در آغاز اين ديدار نيز "محمد جواد ظريف" سفير و نماينده دائم ايران در سازمان ملل ابراز اميدواري كرد كه نخستين سفر رييس جمهوري به اين سازمان شروع بسيار خوبي براي سياست خارجي و برنامه‌هاي راهبردي جمهوري اسلامي ايران در سطح بين‌المللي باشد.

Copyright: gooya.com 2016