دوشنبه 28 شهریور 1384

البرادعی: اکنون توپ در زمین ایران است؛ مساله ایران متاسفانه به سوی دوره رویارویی و سیاست قبول مخاطره پیش می رود، مهر

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان اینکه اکنون توپ در زمین تهران است،از ایران خواست زمینه "دسترسی به سایت های حساس و افراد کلیدی" هسته ای اش را برای این آژانس فراهم کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری مهر از وین ، محمد البرادعی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در جمع خبرنگاران پیش از جلسه شورای حکام با نادیده گرفتن همکاری شفاف و سازنده ایران با این آژانس گفت : درباره موضوع پرونده هسته ای باید گفت توپ اکنون درزمین ایران است .

وی با بیان این مطلب که ما نیازمند استمرار و تعدادی اقدامات شفاف سازی دیگر هستیم، افزود که این امر شامل دسترسی به سایت های خاص و افراد معین فعال در پروژه های اتمی ایران می باشد .

دبیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی با اشاره به اختلافات غرب و ایران روی فعالیت های هسته ای خاطر نشان کرد : مساله ایران متاسفانه به سوی دوره رویارویی و سیاست قبول مخاطره پیش می رود .

البرادعی ضمن اشاره به مذاکرات بین ایران و اتحادیه اروپایی برای تضمین این امر که برنامه هسته ای ایران صلح آمیز است، ابراز امیدواری کرد که دو طرف مجددا به سر میز مذاکره باز گردند.

البرادعی در مورد طرح رییس جمهور ایران هم کاملا بی انگیزه سخن گفت و افزود: در حال بررسی منظور ایشان هستم!

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

کارشناسان حاضر در وین اظهارات البرادعی را در مورد پرونده ایران فاقد هرگونه نگاه مثبت و ادامه گزارش ابهان آمیز 3 سپتامبر وی می دانند.

گفتنی است نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته ای ایران امروز آغاز شد .

Copyright: gooya.com 2016