جمعه 8 مهر 1384

اطلاعيه ديده بان حقوق بشر در باره همجنسگرايان ايرانی و پايمالی حقوق آنان در ايران

دیده بان حقوق بشر

سازمان دیده بان حقوق بشر بزرگترین سازمان حقوق بشر و مرکز آن در ایالات متحده است.

برنامه حقوقی ما برای مردان و زنان همجنسگرا، دوجنسگرایان و ترانس جندها، با تجاوز به حقوق و تبعیض بر اساس گرایش جنسی و هویت جنسیتی مبارزه می کند.

گزارشات ما منجر بدان شده که دولت مصر سخت گیری شدید بر علیه مردان همجنسگرا را متوقف کند، و دولت جامائیکا را وادار به محکوم کردن خشونت های هموفوبیایی نماید.

مایلیم اطلاعاتی دقیق در مورد اینکه رژیم ایران چگونه رفتارهای همجنسگرایانه زنان و مردان را مجازات می کند منتشر کنیم. ما امیدواریم هم به زنان و مردان همجنسگرای ایرانی نسبت به شیوه های خطرناک سرکوبی (مانند استفاده ار حرکات پوششی و نفوذ در اینترنت برای بدام انداختن افراد) و هم توجه جامعه جهانی به وخامت اوضاع را جلب نمائیم. ما همچنین امیدواریم که این گزارش در آینده در رسیدگی به تقاضای پناهندگی همجنسگرایان ایران که با شک و تردید و بی تفاوتی مسئولین اداره مهاجرت بسیاری از کشورها مواجه می شود، کمک کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

++ اگر شما موردی از تجاوز به حقوق یا مورد تبعیض واقع شدن در ایران دارید، ما از شنیدن آن استقبال می کنیم++ ما قول رازداری کامل به شما داده و در انعکاس تجارب شما، هر گونه مشخصات شخصی اتان را حذف می کنیم. با بازگویی تجارب خود، شما کار فوق العاده مهمی را انجام می دهید- بر شیوه های سرکوبی که برای مدتهای طولانی در سکوت و خفا نگه داشته شده اند، نور می اندازید.

در همبستگی با شما

Scott Long and Jessica Stern
Human Rights Watch


Scott Long

Director
Lesbian, Gay, Bisexual and Transgender Rights Program
Human Rights Watch

350 Fifth Avenue, 34th Floor
New York, NY USA 10118

Tel. +01 (212) 216-1297
Fax +01 (212) 216-1876

E-mail: longs@hrw.org

در همين زمينه:

Copyright: gooya.com 2016