جمعه 15 مهر 1384

دبير هيات دولت: عضويت در شوراي شهر شغل محسوب نمي‌شود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

بعد از اينكه رييس جمهور طي حكمي برخي از اعضاي شوراي شهر از جمله مسعود زريبافان را به عنوان (دبير هيات دولت)، مهندس مهدي چمران (معاون رييس جمهور در امور شهرداري و شوراها)، نسرين سلطانخواه (رييس مركز مشاركت زنان) منصوب كرد تعدادي از نمايندگان مجلس در اين ارتباط اظهارنظرهاي متفاوتي كردند و حتي بعضي از آن‌ها اظهار داشتند كه اعضاي شوراي شهر نمي‌توانند در اين مناصب قرار بگيرند و طي استفساريه‌اي از مجلس خواستند كه در اين مورد اظهارنظر كند.

مسعود زريبافان دبير هيات دولت كه خود عضو هيات رييسه‌ي شوراي شهر نيز هست، طي گفت‌وگويي در اين زمينه با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار داشت: ما مي‌گوييم عضويت در شوراي شهر شغل محسوب نمي‌شود و حتي در اين ارتباط با توجه به آيين‌نامه‌اي كه دولت به شوراها ابلاغ كرد حقوق اعضاي شوراي شهر حذف و بر آن‌ها حق حضور گذاشته شد كه طبق آن اعضاي شوراي شهر موظفند كه ماهي 40 ساعت و در تهران حداكثر 60 ساعت در اين شورا حضور داشته باشند پس با توجه به تصميماتي كه از قبل گرفته شده عضويت در شورا شغل محسوب نمي‌شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در مورد استفساريه‌ي نمايندگان مجلس اظهار داشت: براي بعضي از نمايندگان مجلس اين مساله مبهم بود و در اين ارتباط سوال كردند. مجلس مطمئنا طبق قانون نظر خود را اعلام مي‌كند و ما همگي تابع نظر قانون و مجلس هستيم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دبير هيات دولت: عضويت در شوراي شهر شغل محسوب نمي‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016